“Frokost”
Anmeldelse af Samsø Perlen

Samsø Perlen
nr. 15 af 40 Restauranter i Samsø
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Vi har spist på Samsø perlen. Vi havde set billeder Samsø Perlen havde lagt ud af et stjerneskud på Instagram. Vi blev meget skuffet da for det første brødet var ved siden af. Der var meget salat. Den dampede fisk var kold og kønsløs og der var hverken asparges eller agurk eller dild som de reklamerede med. Den paneret filet var overdøvet af smør. Dog var rejerne lækre håndpillet

Tak, 179jannil

Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Dyreste og kedeligste karftoffelmad i mit liv. Fiskefrikadellemaden var lige sådan. Tørt rugbrød og total overpris. Hold jer fra det. Maden kom med 15 minutters mellemrum

Dato for besøg: juni 2021
Tak, F1393RUandreass
Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted at vente på færgen. De har velskænket koldt garagebryg og kæmpestore kartoffelmadder. De skriver det er øens bedste, men det kan vi trods alt ikke være enige i. Samsø Madsnedkeri har en kartoffelmad som er MEGET bedre. Ellers er det et hyggeligt sted lige ved havn og strand.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, D0rtheN
Anmeldt 21. juni 2021 fra mobile enheder

Var sammen med familien en uge på Samsø, og i den forbindelse besøgte vi Perlen. Vi var 8 personer og bestilte alle rødspætter.
Det var både pæne og store fisk, og de blev selvfølgelig serveret med nyopgravede samsøkartofler. Måltidet var udsøgt og smagte fantastisk. Meget veltilberedt.
Efter fisken spiste vi dessert, is og tærte, som også smagte fantastisk.
Kan på det kraftigste anbefale stedet, som måske, efter nogens mening, ligger mindre godt, lige ved færgen, men det opvejes rigeligt af personale og maden.
En madperle på en dejlig ø.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 920flemmingl
Anmeldt 4. april 2021

Det er bare skønt - man føler sig velkommen og der er bare dømt hygge.
Birgitte og hendes skønne personale er de perfekte værter!
Dejlig afslappet stemning dejlige værelser - ikke store - men alt er skønt.
Vi havde kølevare med, som vi fik lov at opbevare i hotellets kølerum. Til morgenmad blev vi mødt af en lækker morgenbuffet med friske lune hjemmebagte boller, croissanter, frisk frugt og meget mere - bare til os! På vores cykletur fik vi en lækker frokost med, og 3 aftner med lækker aftensmad med friske råvarer, lavet fra bunden!
Tak fleksibilitet og god service!
Vi kommer tilbage - igen igen.

Dato for besøg: april 2021
Tak, Anne H

Rejsende, der kiggede på Samsø Perlen, kiggede også på

Har du været i Samsø Perlen? Fortæl om dine oplevelser!