Anmeldt d. 20. september 2020

Kan kun give det lille Sommerhotel mine bedste anbefalinger ❤️Hyggelig, dejlig betjening og fantastisk omgivelser ❤️❤️❤️❤️ Morgenmad, det mest lækre med hjemmebagte boller, syltetøj og æggestand og selvfølgelig en masse mere bare lækkert

Dato for ophold: september 2020
Tak, P2325HZannettes
Anmeldt d. 5. juni 2020 fra mobile enheder

Det Lille Sommerhotel ligger tæt på Ballen Havn, som byder på hyggelig havnestemning og lækre spisesteder. Sommerhotellet drives af værtinden Helle, som fik os til at føle os velkommen fra første øjeblik. Hotellet består af 9 hyggeligt indrettede værelser. Udenfor vores værelse var “vores egen” lille terrasse med bord og stole, hvor hvidvinen kunne nydes mens solen gik ned. Dejlig hyggelig støjfri have til fri afbenyttelse, og et lille orangeri, hvor man kunne se fjernsyn og selv brygge kaffe og te. Om morgenen stod Helle klar med lækker morgenmad; friskbrygget kaffe, kvalitetste, både æble- og appelsinjuice, hjemmebagte morgenboller, rugbrød, små croissanter den ene morgen og små tebirkes den næste, hertil skinke, skiveskåret ost, brie, marmelader, peberfrugt og smør. Og for at det ikke var nok kom Helle med blødkogte æg den ene morgen, og en hjemmelavet æggekage den næste. Hold op vi blev forkælet! Helle kom med gode råd og anbefalinger til ture og spisesteder. Vi nød vores 3 dage på Samsø og kan give Helle og Det Lille Sommerhotel vores bedste anbefaling.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, DanJensen1972
Anmeldt d. 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde lejet hele hotellet fra torsdag til søndag. En familie invasion på fire generationer, der kærligt og myndigt, blev draget omsorg for af både Helle og Sofie. Vi følte os fra første sekund velkomne - alle mand. Værelser og morgenmaden var klasse. Omgivelserne smagfulde og hyggelig. En absolut perle, med en vært/værter ligeså. Tusind tak for en uforglemmelig oplevelse, mere end pengene værd.

Dato for ophold: august 2019
Tak, PatGarret7
Anmeldt d. 25. september 2019

Vi følte os hjemme fra første sekund... Omsorg, hygge og god smag i en perfekt afbalanceret cocktail. Beliggende i Samsøs smørhul - Ballen - i gåafstand til fantastiske strande, hyggeligt havnemiljø og nogle af øens bedste spisesteder. Værelsernes indretning imødekommer alle forventninger til et rigtigt badehotel - underspillet god smag og kvalitet i alle løsninger. Morgenmaden matcher de allerbedste brunchsteder i København med hjemmebag, lokale kvalitetsprodukter, friske grøftekantsblomster og den sødeste servering. De varmeste anbefalinger...

Dato for ophold: september 2019
Tak, guggermor
Anmeldt d. 1. september 2019

Stedet ligger dejligt nær Ballen havn, det sted på Samsø hvor der er mest liv og flest spisesteder. Morgenmaden er udsøgt med hjemmebag. Man kan sidde i haven eller i et lille hus ved siden af hvor man selv kan lave kaffe og te, købe drikkevarer, eller bare opbevare sine egne drikkevarer i køleskabet. Værtinden Helle forstår at sørge for at man befinder sig godt på stedet. Samtidig hjælper hun gerne med gode ideer om hvad man kan lave på øen eller hvor man kan spise

Dato for ophold: august 2019
Tak, Jørn P