Anmeldt d. 14. august 2018

Vi havde for 3 gang den hyggeligste forlængede weekend hos Det lille Sommerhotel , De dejligste værelser og haven med æbletræer og figen er helt vidunderlig. OG så har det virkelig været et stort + I fik lavet hyggestuen om til et orangeri - wowww, lyst og dejligt. Vi føler os SÅ velkomne og kan slappe af, den skønne Helle og hendes piger sørger for hyggelige omgivelser og den lækreste morgenmad . Jeres beliggenhed tæt ved havnen, stranden og de lækre restauranter, nyder vi også meget og benytter os af efter en god tur rundt på øen, er det dejligt, at kunne gå rundt i Ballen og bare "være" TAK Helle du har endnu engang været med til, at gøre vores Samsøtur helt speciel Kærligst Finn og Lise-Lotte

Dato for ophold: august 2018
Tak, dytter2
Anmeldt d. 21. juli 2018

Det lille sommerhotel er et utroligt hyggeligt sted på dejlige Samsø. Morgenmaden var fortræffelig og gårdhaven hyggelig.Jeg nød virkelig mit besøg der i sensommeren og drømmer om snart at komme tilbage.

Værelsestip: Sengene er smalle.
Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Marina S
Anmeldt d. 12. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har haft en fantastisk oplevelse på Det lille Sommerhotel. Det er super hyggeligt, velholdt og roligt. Indehaverne er verdens rareste og hyggelige mennesker, der hygger om gæsterne og virkelig får en til at føle sig hjemme. Morgenmaden er med i prisen og er virkelig lækker. Vi kommer helt sikkert igen!!

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Mille F
Anmeldt d. 7. maj 2018

Vi har været hos Helle de sidste fem år...og vi bliver ved med at komme. Helle formår som få at mærke de mennesker, der omgiver hende på det lille, hyggelige sommerhotel. Uden at give køb på egne værdier og bramfrihed får hun alle til at føle sig både tilpas, forstået og puslet om. Hun formår at få detaljen og helheden til at gå op i en højere enhed. Derfor bliver vi ved med at gæste Helle, sommerhotellet og Samsø år efter år.

Dato for ophold: april 2018
Tak, HelleHans1
Anmeldt d. 1. oktober 2017 fra mobile enheder

Det burde være alle forundt at komme et par dage til " Det lille sommerhotel". Smukke værelser, hyggelig morgencafe med hjemmebagte boller og ikke mindst er det Helles personlige touch, der gør opholdet helt specielt! Restaurant SAK er også i topklasse. Vi glæder os til næste besøg!!

Dato for ophold: september 2017
Tak, Lone L