Anmeldt d. 5. juli 2016 fra mobile enheder

Var primo juli 2016 på Samsø første gang. Boede på Det Lille Sommerhotel i Ballen. Rent og hyggeligt Sommerhotel med super morgenmad. Aftensmad blev indtaget på hotellets restaurant SAK skråt overfor hotellet. Maden her var en gourmetoplevelse langt ud over det forventede. Gå ikke glip af det. Du ved ikke hvad du går glip af uden at have prøvet. Kan varmt anbefales. Kommer gerne igen

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, Jørgen J
Anmeldt d. 26. oktober 2015

Det lille sommerhotel er oplevelse med høj grad af intimitet og et yderst nærværende og imødekommde værtspar der kræser om kunderne og serverermen fantastisk morgenmad. Hotellet ligger et stenkast fra Ballen hav, og dermed tæt på alting.

Dato for ophold: maj 2015
Tak, Bennybalsgaard
Anmeldt d. 1. september 2015

Dejligt lille, uformelt sommerhotel. Skøn morgenmad, dejlige værelser og rent alle vegne. Gratis kaffe og the, der kan nydes i haven på en solskinsdag. Værtsparret er altid klar med gode råd om gode steder at besøge og altid villige til en lille snak. Absolut et besøg værd.

Værelsestip: Værelse 9 kan anbefales!
Dato for ophold: august 2015
Tak, Ofelia197
Anmeldt d. 31. juli 2015 fra mobile enheder

Afslappent men med sans for detaljen. Kvaliteten og den gode stemning sidder i baghovedet da vi tog afsted og morgenmaden er bare på toppen. Når du kommer her så kan jeg anbefale den gode mad på den anden side af gaden i SAK . ses i 2016 men i flere dage !!

Dato for ophold: juli 2015
2  Tak, P5519WFmichaelt
Anmeldt d. 31. juli 2015 fra mobile enheder

Dejlige værelser som er hyggeligt indrettet. Super lækker morgenmad og afslappet og hyggelig stemning. Hyggelig gårdhave og ligger centralt i Ballen. God atmosfære og fantastiske værter! Kan kun anbefales. Her kommer vi klart igen :-)

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Tordrup