Anmeldt d. 31. juli 2015 fra mobile enheder

Afslappent men med sans for detaljen. Kvaliteten og den gode stemning sidder i baghovedet da vi tog afsted og morgenmaden er bare på toppen. Når du kommer her så kan jeg anbefale den gode mad på den anden side af gaden i SAK . ses i 2016 men i flere dage !!

2  Tak, Michael T
Anmeldt d. 31. juli 2015 fra mobile enheder

Dejlige værelser som er hyggeligt indrettet. Super lækker morgenmad og afslappet og hyggelig stemning. Hyggelig gårdhave og ligger centralt i Ballen. God atmosfære og fantastiske værter! Kan kun anbefales. Her kommer vi klart igen :-)

Tak, Tordrup
Anmeldt d. 26. juli 2015

Vi har netop besøgt det lille sommerhotel igen i Ballen. Stedet er forsat helt i top og du får en meget personlig betjening og i en meget afslappet atmosfære som man ikke finder mange steder nu om dage - kan kun varmt anbefale et besøg på det lille sommerhotel.

Værelsestip: Ingen værelser er ens og bære hver deres helt eget personlige præg.
Tak, Jakob H
Anmeldt d. 9. juli 2015

Rent, pænt og hyggeligt værelse og dejlig anneks med tv, kaffe og bar.Helle er så hjælpsom og perfekt værtinde.Skøn morgenmad og vi spiste dejlig middag i restaurant SAK.Vil anbefale hotellet til alle der kal til Samsø.Ballen er en perfekt lille ferieby.......specielt når solen skinner:-)

Værelsestip: værelser på 1.sal vil jeg vælge næste gang, da man er lidt væk fra haven.
Tak, evajensen2015
Anmeldt d. 3. juni 2015

Et fantastisk lille hyggeligt hotel, med usædvanlig lækker mad og en perfekt betjening, der gjorde alt for at vores ophold skulle være perfekt. Helle er en fantastisk værtinde, der forstår kunsten at skabe god stemning og fik alle til at føle sig velkomne.

Dato for ophold: juli 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger