Åben i dag: 10.00 - 16.00
Lille men fint

Ret lille museum som er hurtig overstået. Man kan se en film som er ok, men dog teknisk noget... læs mere

Anmeldt d. 23. juli 2020
JK8544
Mørke, Danmark
fra mobile enheder
Hyggeligt lille museum

Museet består af to dele, velkomst centret og Museumsgården der ligger ved siden af. Den først har... læs mere

Anmeldt d. 12. august 2019
Peter Fogh O
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vildt flot fotoudstilling og virkelig behagelige mennesker der tager imod dig. Kan varmt anbefales. Udstillingen i den gamle gård er også spændende og både gården og haven er enormt velholdt.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, toneartjonas
Anmeldt d. 16. juli 2021

Oplevelses historie omkring jættestuerne, H or børnene selv skulle bygge en jættestue. Meget fin og praktisk oplevelse

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 134liner
Anmeldt d. 28. maj 2021

Et besøg på Samsø Museum er en okay oplevelse og personalet var søde og imødekommende. Man kan besæge museet, hvis man alligevel er i byen.

Dato for oplevelse: maj 2021
1  Tak, MortenMarthin
Anmeldt d. 12. august 2020

Gammel bondegård med interiør fra 1771. Interessant have med urte- og blomsterbede.
Udstillingen om vikinger var ganske spændende.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, 291ingerf
Anmeldt d. 25. juli 2020

Jeg har altid hørt om det fantastiske Samsø. Nu har jeg været der. Jeg kunne kun nå fra Onsbjerg og sydpå og det var bestemt ikke noget at skrive hjem om. Sydøen virker forfalden og uinspirerende. Mange steder er der lukket, og det selvom der er gratis billetter og masser af turister. Nej Samsø var en virkelig stor skuffelse.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Bente H