“Det bedste stjerneskud jeg”
Anmeldelse af Røgeriet

Røgeriet
nr. 17 af 42 Restauranter i Samsø

Det bedste stjerneskud jeg nogensinde har fået! Fantastisk dejlig og hyggelig placering på havnen, god betjening og rart og imødekommende personale!
Kan varmt anbefale at besøge dette sted til noget mad eller et glas vin/en øl

Tak, 589caspark

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn oplevelse på kajen, fantastisk friske fiskeanretninger - vi spiste muslinger, stjerneskud, fiskefilletter og fiskedeller - mums....

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 72jesperp
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Fik et par hurtige fiskefrikadeller inden turen hjem. De efterlod ikke ekstra at huske om Samsø. Håber vi er heldigere med maden, næste gang vi kommer til øen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, larshardingk
Anmeldt 2. juni 2020

Så hyggeligt et sted med dejlig frisk personale.
Frisk og god mad.
Borde helt ned til havnen, virkelig god stemning.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Annette D
Anmeldt 8. september 2019

Var på Samsø i maj måned og fik de bedste fiskefrikadeller og havde glædet os til at få dem igen i lørdags men sikken en skuffelse de var så ringe så jeg tænker at de har glemt opskriften.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Poulanne

Rejsende, der kiggede på Røgeriet, kiggede også på

Har du været i Røgeriet? Fortæl om dine oplevelser!