“Udmærket mad.”
Anmeldelse af Restaurant Don Juan

Restaurant Don Juan
nr. 14 af 44 Restauranter i Samsø
Køkkener: Italiensk

VI bestilte take away fra restauranten. De har en nem og brugervenlighed hjemmeside hvor der bestilles online. Der er et bredt udvalg af retter, og du får hurtig en bekræftelse på din bestillingen. Vi havde bestilt til kl 18.00. Ved afhentning rigtig god service og hjælpsom betjening. Maden var klar til den aftalte tid. Vi havde bestilt flere forskellige tilberedningsmetoder og alle levede op til bestillingen. Maden var udmærket tilberedt og smagte fantastisk. Den kan vi anbefale.

Tak, HardyB758

Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Sprøde bunde, lækkert fyld og meget velsmagende. Ca 120kr pr stk men alle pengene værd!
Vi synes dog ikke der var nok fokus på forebyggelse af Covid-19, man sidder ret tæt og det er ikke som om borde, menukort mm blir sprittet af.

Tak, birgitte_bjorn
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte fire pizza og en burger. Alt var rigtig godt! Tjenerne var venlige og opmærksomme. Kan klart anbefales.

Tak, thordekov
Anmeldt 26. august 2020 fra mobile enheder

Vi lå i Ballen havn nogle dage og fik lyst til en pizza og gik på Don Juan. Der var god plads og fin afstand mellem bordene. Vi bestilte en pizza til deling ikke noget problem. Blev serveret på to tallerkner virkelig en god pizza. Vi blev så begejstret at vi besøgte den dagen efter. Vi kan anbefale den hvis man er til god pizza.

Tak, 900bentj
Anmeldt 8. august 2020

Har tidligere spist glimrende pizzaer hos denne restaurant. Fik denne gang to pastaretter. Den ene var helt ok... Den anden havde en lidt brændt eftersmag. Betjeningen er venlig, men ikke helt organiseret. Stedet er meget populært. Man skal dog påregne at sidde relativt tæt på øvrige gæster.

Tak, H1494FVmartinv

Rejsende, der kiggede på Restaurant Don Juan, kiggede også på

Har du været i Restaurant Don Juan? Fortæl om dine oplevelser!