Anmeldt d. 20. september 2019 fra mobile enheder

Stille og rolig beliggenhed og gode parkerings mulighed. Pæne men simple indrettede værelser men rene og pæne. Rigtig god service. Godt udvalg ved morgenmaden. Her får man virkelig noget for sine penge.

Dato for ophold: september 2019
Tak, HardyB758
Anmeldt d. 31. juli 2018 fra mobile enheder

3 vennepar indlogeret hos Nordgården.
Fine rene værelser med eget bad. God morgenmad og den blev flyttet 15 min. frem, fordi vi skulle på sæl safari.
Virkelig fin service-tak.
Besøg Samsøfalke center- der er underholdning i top format.
Tag også en tur med M/S Tunø ud på øst siden og gennem Stauns fjord for at se sæler.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, 993helleh
Anmeldt d. 25. august 2015

Der bliver udleveret en nøgle, krolbanen er lukket og det samme er mini golf.
Der er en kaffemaskine hvis du har købt kaffe hjemmefra, der maskine som stå opstillet er frakoblet strøm, bar skab med drikkevarer ved du ikke om du må tage af eller ej.
Der er øl og vand men du ved ikke om du må tage noget, og der er ingen liste hvor du kan skrive du har taget noget, så vi holdt fingerede væk.
Værelset bliver ikke gjort rent hvis du bodrd der mere end en nat.
Vi betalte ekstra for en hund hvilket er ok, men vi fik det inderste værelse, hvilket også fik vores hund til at gå effter morgenmaden hver dag, da hen hund skal luftes var det måske smart vi fik det yderste værelse.
Vi var overladt til os selv fra ankomst til regningerne.

Værelsestip: Kode til wifi findes på toppen af nogle spejle i nogle af værelserne, vi fik koden fra andre gæster
Dato for ophold: august 2015
3  Tak, Lars P