“Lækker italiensk isoplevelse,”

Casa Tua - divine ice cream
nr. 2 af 42 Restauranter i Samsø
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

hvis du er til hjemmelavet økologisk is. Så enkelt er det.

Medmindre du er mega sulten/lækkersulten/isfreak kan du nøjes med 2 kugler.

Du finder “oplevelsen” på landevejen lidt syd før Nordby på højre side, hvis kommer sydfra.

Tak, Michael K

Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Bedste is og service på Samsø. Fantastisk mennesker og fantastisk is, med en fanatisk lokation. Så tag endelig forbi Casa Tua, hvis du/i kommer til Samsø.

Tak, SimonBhansen
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god is. Bestemt et besøg værd. Kaffen kan også anbefales som bliver lavet på en rigtig espresso maskine

Tak, annecathrinec
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk god is i hyggelige omgivelser, vi skal helt sikkert forbi igen inden ferien er slut, det var alt for lækkert :)

Tak, Emma J
Anmeldt 12. august 2020

Vi fik lækre hjemmelavede isvafler. isen kunne nydes i haven, hvor der var mange hyggelige siddegrupper - med corona-afstand.

Tak, 291ingerf

Rejsende, der kiggede på Casa Tua - divine ice cream, kiggede også på

Har du været i Casa Tua - divine ice cream? Fortæl om dine oplevelser!