eDreams
FindHotel
StayForLong
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Smukt beliggende fremragende udsigt, lækre lokaler og fineste muligheder for at spise udendørs. Det bliver ikke bedre, vi fik frokost med smørrebrød i verdensklasse. Vinkortet er helt i top. Betjeningen er “spot on” kan absolut anbefales.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Clarasfar
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var to par der havde købt en overnatning med eftermiddagskaffe, middag og vinmenu samt morgenmad. Vi var i og for sig ganske godt tilfredse med opholdet og vores værelser, men det hele blev overskygget af den oplevelse vi havde da vi skulle betale for ekstra drikkevarer. Vi blev præsenteret for en meget stor regning som vi betalte, men da vi senere spurgte hvad regningen dækkede, kunne vi ikke få en kvittering. Vi opremsede de forholdsvis få drikkevarer vi havde tilkøbt, men der blev sået tvivl om sandheden i vores udsagn. Værten tilbød omsider at betale os nogle penge tilbage, hvilket vi dog afslog da stemningen på det tidspunkt var under nulpunktet.
Senere har jeg både skrevet en mail og en anmodning om alligevel at få vores penge tilbage. Ingen af de to mails er blevet besvaret.
Det er ærgerligt at en ellers god oplevelse som vi havde glædet os til, bliver overskygget af en virkelig dårlig service. Selvfølgelig har vi krav på at se en kvittering for de drikkevarer vi betaler for, og hvis ikke man kan fremvise en sådan, er det klart at det er gæstens ord der må afgøre sagen uden yderligere diskussion.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, elsebethd2021
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Da vi kom kl. ca. 15.30 var vores værelse ikke klar. (Man kan checke ind kl. 15).
Den flinke unge mand i receptionen beklagede og tilbød os et glas vin, mens vi ventede på, vores værelse skulle blive rengjort.
Værelset var fint med en skøn balkon og havudsigt. (Det havde vi i den grad også betalt for).
Vi blev fulgt op og tilbudt hjælp med at bære bagage op.
Der blev dog ikke informeret om nogen ting, hverken om morgenmad, restaurant eller omgivelser.
På andendagen var der ikke blevet gjort rent og skiftet håndklæder, da vi kom tilbage på hotellet efter en dags udflugt.
Efter påtale af det blev vi igen tilbudt et glas vin (og en beklagelse) mens vi ventede ude på vores altan mens værelset blev ordnet (uden tømning af affaldsspande)……
Ret dårlig stil - af et (fint) hotel med høje priser - ikke at have mere styr på værelserne!! (I vores tilfælde 2 gange på de tre dage, vi boede der). Man bliver ærlig talt ret skuffet - og lidt irriteret!!!
Den udmærkede morgenmad blev serveret på en tallerken, hvilket var fint og meget Coronavenligt. Ikke noget wauu, men ok. Alfi thermokanden ville være kommet mere til sin ret, hvis den var blank og ikke fyldt med pletter (det ER altså de små detaljer der gør det) ligesom den gammeldags radiator på værelset ville have været mere hygiejnisk, hvis ikke den var fyldt med støv.
Vi havde et fint ophold, men der er et MEN…….

Tak, BjarneA888
Anmeldt d. 19. juli 2021

Ilse Made
Samsoe
Dejligt hotel
Det er virkeligt et hyggeligt sted og flot indrettet.
God mad og god betjening.
Et godt sted at stresse af.

Der var en ekstra overraskelse - man kan få en behandling hos Pia Lyngsø
Det kan varmt anbefales.

Alt i alt et godt sted

Tak, ericpU7882NV
Anmeldt d. 21. juni 2021

Efter anbefaling fra venner, bestilte kæresten og jeg en overnatning på Ilse Made Badehotel.

Hotellet kørte et junitilbud med en overnatning, snack og bobler ved ankomst, 4-retters gourmet-menu, med dertilhørende vin-menu og stor brunch tallerken.

Vi havde glædet os meget til at komme på kæreste-tur, særligt med alt det gode vi havde hørt omkring stedet. Det er bestemt også et rigtig idyllisk sted, med udsigt fra den store terrasse til marker og hav. Men så stoppede den også der.

Da vi ankommer til hotellet, bliver vi vist over i deres nye værelser (lige blevet færdige for 14 dage siden). Udsigten fra værelset er ind mod sidebygningen af hotellet, hvor pladsen er fyldt med ting fra hvad vi vil gætte, var fra renoveringen af de nye værelser. Derudover var der blot et gennemsigtigt gardin for den dobbelt glasdør, så privatliv kunne man heller ikke rigtig nyde noget af. Dertil var der på ingen måder lukket af ind til selve toilettet, vi ved ikke med jer andre, men vi har da i hvert fald ikke lyst til at høre hinanden, når vi er på toilet.

Vi sætter os over på den lækre terrasse for at få snacks og bobler. Boblerne var da gode! Men snacks bestod af bløde rodfrugtschips og gamle peanuts, godt nok var der nogen fine oliven og lækre flæskesvær.

Da vi var der, var det virkelig godt vejr og vi ville tage ned til stranden og bade. Hotellet har anlagt en ”sti”, langs marken ned til vandet. Men stien var ikke rigtig velholdt, så det føltes bestemt ikke rart med bare ben. Stranden bestod kun af store sten, så vi vil ikke mene der var ret meget ”bade” i badehotellet.

Til middagen, måtte vi diskutere med personalet for at få lov til at sidde på terrassen og spise, men vi ender faktisk med at få en virkelig god plads, med frit syn udover marker og vand.

Vi får den første ret – ærtesuppe med mousserende vin – og fy for h…… det var ikke nogen fornøjelse. Anden ret bestod af en meget saltet fisk med lækre jordbær. 3. ret bestod af en god bøf, med samsø kartofler, bearnaisesovs og diverse tilbehør, meget sammenlignelig med alle andre restauranter hvor man kan få en god bøf bearnaise. Den 4. ret var en lækker lille jordbær dessert. Der var bestemt ingen gourmet over menuen, og de 2 af retterne var nærmest uspiselige. Vin-menuen var dog rigtig god, og min kæreste fik lov til at få en lækker lokal øl-menu i stedet.

For at runde turen af, kommer vi ind til hvad, det der skulle være en stor brunch tallerken. Men det var tydeligt at smage, at vores tallerken (bestemt ikke stor) havde stået længe. Æggene var halvkolde, det samme med pølsen og bacon dertil. Brødet var tørt, og det lille stykke kage, havde de muligvis ikke bagt selv.

Vi har efterfølgende snakket med vores venner, som også har besøgt badehotellet. De var meget overraskede over at høre, om vores oplevelse. Dog fortæller de, at der var andre ejere på tidspunktet for da de besøgte hotellet. Om det er derfor, ved vi ikke.

På trods af disse strabadser, lod vi ikke vores humør ødelægge. Hvorfor vi havde en rigtig god weekend på Samsø, som vi klart vil anbefale andre at besøge.

1  Tak, 497trinen