eDreams
StayForLong
Anmeldt d. 18. maj 2016

Meget smuk beliggenhed med åbne landskaber og havudsigt. Skotsk highlands kvæg gør oplevelsen yderligere smuk. Fremragende terrasser, der giver mulighed for sol og rygning.
Frem ragende mad frembragt at den yderst charmerende forpagter.
Kan kun anbefales.

Dato for ophold: maj 2016
2  Tak, Arnmik
Anmeldt d. 16. maj 2016

Efter et familietræf med tre overnatninger har jeg følgende kommentarer.
Maden var outstanding og beliggenheden fantastisk med direkte udsigt til havet.
Men vi fik ikke roomservice en eneste dag. Da morgenmaden først serveres fra kl 8.30 var det nødvendigt med instant coffee/the på værelserne! Men ingen rene kopper og ingen opfyldning!!! vi benyttede opholdstuerne og følte os til besvær. Det ville være rart hvis der var lidt info foldere hvori der kunne læses om de rammer vi som betalende gæster kunne tænke os ind under. Vi er berejst i verden og har aldrig følt os så lidt velkommen til at benytte arealerne som her. Trods de to forpagtere var rare sagde, at vi var velkommen.
Men stedet kunne få mig til at slappe af da køerne og naturen var så rolig.
Held og lykke til stedets forpagtere med at få de sidste ting iorden.

Vi var lidt i tvivl om det var et hotel eller en kro.
De bedste hilsner Nina

Dato for ophold: maj 2016
Tak, ninalybke
Anmeldt d. 5. oktober 2015

Sikke en ro! En romantisk mand-og-kone-weekend i værelse 12 er alle pengene værd. Fantastiske mennesker, der driver stedet med hele deres sjæl. Maden er fremragende og udsigten mageløs. Tag cyklen med og nyd naturen, drik kaffen på balkonen, klap de langhårede køer...og slap af...!

Dato for ophold: oktober 2015
1  Tak, Camilla Høy C
Anmeldt d. 13. september 2015 fra mobile enheder

Vi var en familie på samlet 11 personer der boede en weekend på Ilse Made. Dejligt sted, midt i naturen og afslappet stemning. Værelserne er OK, lidt forskellige i standard. Maden er fantastisk, kokken fortjener ros. Meget er hjemmelavet, smagte bl.a. på bøfferne fra kødkvæget, der græsser udenfor. Unik, smagfuldt og mørt.

Dato for ophold: september 2015
1  Tak, OleWor
Anmeldt d. 13. august 2015 fra mobile enheder

Sikke et idyllisk dejligt sted. Vi sov i et stort dobbelt værelse med havudsigt. Værelset var fint stort og i 2 afdelinger. Et med toilet og stue og det andet med soveværelse. Store Velux vinduer med tryllebindende udsigt til mark med køer og hav så langt vi kunne se til begge sider. Det var næsten wellness agtigt da der var så roligt på hotellet. Vi følte vi var de eneste der selvom hotellet var fyldt. Vi nød også en aftenøl fra Samsø bryghus på terrassen om aftenen. Mega lækkert med åben køleskab så man kan tage drikkevarer når man vil!

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, sarab157