Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Super imponeret over denne lille perle på Samsø - hyggeligt renoveret hotel med velholdte, rene og indbydende værelser. Morgenmaden uovertruffen - selvfølgelig med hjemmelavet italiensk is - et kæmpe hit for hele familien. De varmeste anbefalinger!

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Rasmus Albæk O
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger på dette hyggelige og stemningsfulde sted. Det ligge dejligt centraler i Nordby tæt på alt i byen. Rent og pænt. Udlejer er meget venlig. Vi kan varmt anbefale dette. Hvis du hil overnatte på et lille og utrolig hyggeligt sted er dette sagen

Dato for ophold: juni 2020
Tak, mariannes153
Anmeldt d. 22. juli 2018 fra mobile enheder

Har boet på dette hyggelige hotel ejeren er bare så sød,hjælpsom. Det er helt sikkert et hotel jeg vil besøge igen. Kan varmt anbefales ☀️lækker morgenmad med blød kogte æg der bliver lavet lige når du ønsker det

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, beepopAM
Anmeldt d. 28. august 2017 fra mobile enheder

Fint lille hotel me fantastisk beliggenhed i den skønne og hyggelige landsby Norby. Lyst værelse, vi boede på værelset der hed 'Grisen'. Rigtig gode senge. 'Krofatter' Erik er meget servicemindet og kommer med gode anbefalinger til spisesteder og seværdigheder.
Det negative er, at hotellet virker ret slidt, og ku trænge til en kærlig hånd flere steder. Der var gammel støv og spindelvæv flere steder. Morgenmaden var jævn, virkede ikke så frisk som man kunne ønske sig på trods af at hotellet var fuldt booket.

Dato for ophold: august 2017
Tak, 7777KarinaM
Anmeldt d. 28. august 2017 fra mobile enheder

2 overnatninger med morgen mad på hotel Svedskegyden i Nordby, på Samsø . Pris og kvalitet passer slet ikke sammen. Dette passer ikke til et tre stjernet hotel. Morgenmaden bærer præg af at være genbrugs morgenmad. Fluer i frugten, pølse som sveder og ser gammel ud. Meget tørt udseende oste stykker.
Mejeri produkter og kød produkter står ikke på køl i de 2 timer hvor morgenmaden serveres og bliver efterfølgende sat tilbage i køleskabet. Vandet løber ved siden af bruse kabinen så man skal selv tørre gulvet op da der ikke er afløb uden for kabinen. Det hele sejler efter badning. Meget fugtigt og indelukket i værelser efter badning.
Værelse helt i gadeplan og derfor svært at have åbne vinduer, af sikkerheds grunde, for at have et nogenlunde inde klima.
Hotel Svedskegyden liger flot i Nordby men kan bestemt ikke anbefales af os. 975 kr For 1 nat er alt for dyrt i forhold til det man får for pengene.
Hilsen
Claus