“Aftensmad og slut på en langtidsaffære”
Anmeldelse af Skipperly

Skipperly
nr. 1 af 42 Restauranter i Samsø
Køkkener: International
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 20. august 2020

Desværre. Efter mange års tilfredse besøg, vil næsten sige, vi er stamkunder, er det slut nu. En hovedret kom på bordet med skind på sovsen (og ja, det var sovs!), slatne jordskokkechips og et tørt kyllingebryst. "Langtidsstegt" burde have advaret os. Sovsen var en opbagt stuvning, som smagte af mel og... ikke andet på trods af friske grøntsager. Afleverede tallerkenen til kokken med besked om, at det var under deres standard. Ingen beklagelse, og ikke fordi jeg var ude efter et afslag i prisen, men alt var faktureret, da regningen. Dårlig stil! Det hører med, at øvrige retter var ok.

3  Tak, 889tovel

Anmeldt 19. august 2020

Vi blev mødt af en tjener der kaldte sig chef og så min mand påtalte overfor ham og gav udtryk for vores følelse blev og meget ubehagelig verbalt det var meget pinligt at overværer en tjener der ikke kender sin rolle og han skal dog være et godt eksempel for de øvrige unge tjenere der optrådte på helt anden vis høflige og søe

Tak, mutter12
Anmeldt 18. august 2020

Lørdag den 15. aug. 2020 var vi 4, der forud havde bestilt bord, der spiste på Skipperly.
Det var bestemt ikke en god oplevelse at spise på Skipperly.
Allerede på grund af, at vi kun ønskede en enkel ret, følte vi os overflødige. Så snart vi havde spist sidste bid blev talerknen omgåden fjernet og på skift, når vi havde drukket sidste dråbe blev glasset revet af bordet.
Alt i alt følte vi ios til overs og uønsket.
Det blev en dårlig oplevelse at spise på Skipperly. Det gør vi aldrig mere og vil advare andre mod at spise på stedet.

Tak, ArneN201
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi sad med en skøn udsigt over havnen og nød en fin betjening i sommeraftenen. Maden overraskede ikke rigtig. Fiskesuppen til forret var udmærket, selv om fyldet med lidt rejer og halvrå fennikel slices ikke rigtig fungerede for undertegnede. Hovedretten med torsk, samsøkartofler og lidt grønt (igen en hel fennikel) var ok, men også lidt på det jævne.

Tak, m0rtenas
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker frokost og sødt personale
☀️☀️☀️☀️ Rigtig dejlig gårdhave❤️ æblemosten er også rigtig god

Tak, 576dortes

Rejsende, der kiggede på Skipperly, kiggede også på

Har du været i Skipperly? Fortæl om dine oplevelser!