“Lækker frokost”
Anmeldelse af Nordby 13

Nordby 13
nr. 5 af 40 Restauranter i Samsø
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Superlækker nyfortolkning af smørrebrød til frokost. Godt udvalg af øl inkl. velsmagende lavalkoholiske øl. Rabarbersaften er også virkelig dejlig.

Tak, LoneHass

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig mad i hyggelige omgivelser

Kom til frokost da de åbner kl. 12.
Hurtig og sød betjening. Kunne lave om fra franskbrød til rugbrød under mit stjerneskud.
2 dejlige glas hvidvin med gratis vand til.
Stjerneskud var lækkert, uden hvide asparges - men tilført frisk fenikel som overraskende og velsmagende supplement.
Pris på stjerneskud: 169

Tak, FruFys
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Nordby 13 serverede en skøn 3 retters menu, dejligt tilberedt og sæson tilpasset. En sand smagsoplevelse. Absolut den bedste madoplevelse på Samsø i denne omgang, og vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, gmuttigitzen
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi sad på terrassen i aftensolen og fik trerettersmenuen med vine på glas til. Det hele var fint, og betjeningen var venlig og skabte en god stemning.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Netrom
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Sjældent har jeg spist så godt, maden var tilberedt perfekt med årstidernes grøntsager fra øen, og sikke en fantastisk service. Da vi ringede dagen gør, og fortalte at vi havde en 5 årige med gluten allergi, købte de ind så hun kunne spise der. Det er rigtig god service.

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, tbl70

Rejsende, der kiggede på Nordby 13, kiggede også på

Har du været i Nordby 13? Fortæl om dine oplevelser!