“Sublim middag”
Anmeldelse af Nordby 13

Nordby 13
nr. 5 af 44 Restauranter i Samsø

Besøgte Nordby 13, d. 27. september, hvor min mand og jeg spiste en udsøgt middag bestående af bl.a. kammuslinger og mørbrad. Der til naturligvis lokalbrygget Brexit øl. Middagen var velanrettet og fyldt med spændende smagsoplevelser. Værterne var venlige, lokalet og stemningen i top. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, merethew2014

Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik fiskefilet og salat med gedeost, øl fra øen og hjemmelavet rabarbersaft. Alt var lækkert og friskt og personalet meget imødekommende

Tak, 428michalac
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted. Ikke den største menu, men fint udvalg, hvis man er til fisk.Fik en rejemad, ikke mange rejer til 149. Godt frisk brød, men personligt foretrækker jeg ristet brød til en rejemad. Smagte dog helt sikkert fint, og kan sagens anbefales

Tak, bnolesen
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Fik en rigtig god og meget flot rejemad som klart kan anbefales. Hertil fik jeg huset hjemmelavet saft som også var god. God service og man må have hund med.

Tak, annecathrinec
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggelige omgivelser i idylliske Nordby. Fantastisk mad - de bedste grøntsager og rodfrugter jeg nogensinde har smagt.

Tak, Annadanmark

Rejsende, der kiggede på Nordby 13, kiggede også på

Har du været i Nordby 13? Fortæl om dine oplevelser!