“Dejlig frokost i skønne oplevelser”
Anmeldelse af Nordby 13

Nordby 13
nr. 5 af 42 Restauranter i Samsø
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Høflig betjening, skønne omgivelser og dejlig velsmagende mad.
Et sted der forstår at bruge de råvarer Samsø byder på. Vi fik sild (stegt, marinerede), frikadeller og salat.
Eneste grund til at den ikke får topkarakter er, at de var løbet tør for temmelig mange retter før lukketid. Men bestemt et besøg værd.

Tak, kristofferf2017

Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik både sildetallerken, frikadeller og salat, alle retterne skønne med gode råvarer. God betjening og hyggelige omgivelse

Tak, 496lisettet
Anmeldt 2. august 2020

4 mennesker til frokost.
Flotte rammer i derfor og udenfor. Pænt og rent overalt.
Fine opdækninger.
Rigtig god service.
Vi fik rejemad,sild,hønsesalat og en salt med gedeost.
Det kom hurtigt, var rigtigt flot serveret, med fine råvarer, rigelig mad.
Og det var SÅ LÆKKERT. God madkunst i dette spektrum af frokost mad.
De havde også et godt øl- og vin kort.
Vi fik en rigtig god hvidvin.
Og alt til fine penge.
ANBEFALES STORT

Tak, sventrautner
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Vidunderlig mad. Friske råvarer fra hele øen. Meget vellavet. Et par gode oplevelser på vinkortet.

Husk at bestille bord. Der er mange siddepladser, men køkkenets kapacitet kan ikke sørge for lige så mange gæsters mad på samme tid. Det styrer de dog med booking. Så har du bestilt bord får du mad til tiden.

Tak, allyoub4se
Anmeldt 30. juli 2020

Vi spiste frokost og fik en rejemad og en bøfsandwich. Bøfsandwichen var ok, men rejemadeb var virkelig skuffende - brødet var kedeligt og tørt. Ok betjening og venligt personale.

Tak, 342rose_

Rejsende, der kiggede på Nordby 13, kiggede også på

Har du været i Nordby 13? Fortæl om dine oplevelser!