“Overraskende ringe”
Anmeldelse af Nordby 13

Nordby 13
nr. 5 af 40 Restauranter i Samsø

Flabet betjening, forsøg på snyd med regning, meget små proteiner generelt ringe.
Kommer ALDRIG mere.

Tak, Go141231

Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Vi spiste der en hverdagsaften i juni, hvor vi fik en lækker og veltilberedt helleflynder med en flaske hvidvin i det gode sommervejr på terrasen efterfulgt af en creme bulé serveret af de veloplagte tjenere. Alt perfekt.

Tak, ThorkilJensen
Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik en helt igennem fantastisk middag bestående af hvide asparges med rejer og hollanddaise. Dagens fisk var bagt helleflynder med grønt. Det var hele var veltillavet og frisk.

Tak, Passport517713
Anmeldt 21. juni 2020

Vi var i slutningen af maj på Samsø. Vi valgte at spise frokost på Nordby 13. Det fortrød vi ikke. Vi bestilte fiskefilet med det hele. Det var fantastisk hele vejen igennem. Alt hjemmelavet. Super service gjorde at det blev en så godt oplevelse at vi kom tilbage igen dagen efter og smage deres hønsesalat. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Dambo1
Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Familiebesøg til frokost. Vi smagte både deres hønsesalat, stegt fiskefilet samt pariserbøf. Vi fik en venlig behagelig betjening. Maden mad rigtig lækker. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Taafsted

Rejsende, der kiggede på Nordby 13, kiggede også på

Har du været i Nordby 13? Fortæl om dine oplevelser!