“Hyggelig og God Fiskerestaurant”
Anmeldelse af Restaurant Mårup Havn

Restaurant Mårup Havn
nr. 26 af 40 Restauranter i Samsø
Prisklasse: 16 US$ - 55 US$
Anmeldt 22. maj 2022

Vi spiser tit på Mårup Havn Fiske Restaurant.
Der serveres altid superfrisk fisk med lækkert tilbehør og en rigtig god tapas.
I går var ingen undtagelse, hvor sæsonens hornfisk også havde fået plads på menukortet.
Vi har her prøvet mange spændende og gode vine.
Restauranten er super hyggelig, med panorama udsigt til lystbådehavnen, og til stranden.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, s_rend2021

Anmeldt 17. september 2021

Vi var 4 voksne til en kop kaffe. Såfremt restauranten ønsker at gøre sig som spisested var kaffen i hvert fald ikke et godt visitkort. Føj

Dato for besøg: september 2021
Tak, Bonniehunden
Anmeldt 9. september 2021 fra mobile enheder

MEGET roligt sted. Smukt og dejligt. Er vejret godt, er det helt fantastisk. God service, synes jeg! Dansk til at forstå! Ejeren (?) snakker ikke så meget, og hvad så. En kulturforskel, som jeg kender til (jeg er ukrainer), men IKKE NOGET NEGATIVT. Smil, så smiler han også. GOD MAD, lavet med hjertet, med et bulgarsk tvist, vil jeg sige. MÅSKE "mormors" mad (desserten var... det var ikke "Tiramisu", men den kage smagte godt og frisk) på en god og lækker måde. Jeg var glad, min danske familie var glad. Tak for mad og god oplevelse!

Dato for besøg: september 2021
Tak, Sveta1972
Anmeldt 29. august 2021

På cykeltur med venner spiste vi en dejlig frokost på Mårup Havn. Fin betjening, lækre fiskeretter - fiskefrikadeller, rød fisk filet og laks, med asaparges og Samsø kartofler / brød m. smør. Fisken var grillet. Både de indendørs og udendørs faciliteter var rene og pæne. Kan absolut anbefale et besøg.

1  Tak, Charlotte T
Anmeldt 8. august 2021

Mangelfuld menukort, og servitricen var ikke særlig serviceminded.Det værste var dog min rødspætte som nærmest ikke havde set en pande, ingen panering, og ingen smørsovs, men masse af remoulade smattet ud på min tallerken.
Restauranten ligger et dejligt sted, og jeg var i hyggeligt selskab, men det er ikke der jeg kommer igen når jeg næste gang besøger Samsø

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 920dortej

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mårup Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mårup Havn? Fortæl om dine oplevelser!