“Ikke et besøg værd”
Anmeldelse af Restaurant Mårup Havn

Restaurant Mårup Havn
nr. 28 af 40 Restauranter i Samsø
Anmeldt 8. august 2021

Mangelfuld menukort, og servitricen var ikke særlig serviceminded.Det værste var dog min rødspætte som nærmest ikke havde set en pande, ingen panering, og ingen smørsovs, men masse af remoulade smattet ud på min tallerken.
Restauranten ligger et dejligt sted, og jeg var i hyggeligt selskab, men det er ikke der jeg kommer igen når jeg næste gang besøger Samsø

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 920dortej

Anmeldt 29. juli 2021

Uinteresseret arrogant fremtræden
Kold kaffe 50 kr
Vi kunne ikke gøre os forståelige på dansk eller engelsk

Dato for besøg: juli 2021
Tak, BirgitteLange
Anmeldt 18. juni 2021

Valgte restauranten, idet vi i Samsø feriemagasin havde set at de havde blæksprutte på menukortet. Restauranten er beliggende i rolige og naturskønne omgivelser direkte ud til Mårup lystbådehavn. Dejlig grillet blæksprutte, men vi savnede lidt mere garniture. Meget venlig og imødekommende betjening af restauratøren selv. Han præsenterede os for et pænt udvalg af vine fra hans eget hjemland Bulgarien. Stedet kan varmt anbefales og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, j_rgenhjelmh
Anmeldt 19. september 2020

Umiddelbart da vi kom dertil, virkede priserne i den høje ende - en ribsteak til 249 kr.
Vi prøvede den alligevel begge to, og måtte erkende, at den var alle pengene værd. En dejlig saftig, mør og pænt stor steak, dejlige Samsø-kartofler til, og en lækker pebersovs.
Alt i alt kom vi af med ca. 700 kr. inkl. et par fadøl, en danskvand og et (stort!) glas god rødvin.
Det var en god oplevelse for os, så vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Stecasa1
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Til Danskerne: god mad, venlig betjening ok priser. Til frokost:
Hjemmelavet pølse med brød 104kr
Hjemmelavede fiskefrikadeller med remoulade og godt brød 104kr
Hancock ØKO øl fra fad 55kr
Rabarber saft 25kr
Hyggelige omgivelser, prøv det!

2  Tak, MacMogensen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mårup Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mårup Havn? Fortæl om dine oplevelser!