“En rigtig god oplevelse!”
Anmeldelse af Restaurant Mårup Havn

Restaurant Mårup Havn
nr. 22 af 44 Restauranter i Samsø

Umiddelbart da vi kom dertil, virkede priserne i den høje ende - en ribsteak til 249 kr.
Vi prøvede den alligevel begge to, og måtte erkende, at den var alle pengene værd. En dejlig saftig, mør og pænt stor steak, dejlige Samsø-kartofler til, og en lækker pebersovs.
Alt i alt kom vi af med ca. 700 kr. inkl. et par fadøl, en danskvand og et (stort!) glas god rødvin.
Det var en god oplevelse for os, så vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Stecasa1

Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Til Danskerne: god mad, venlig betjening ok priser. Til frokost:
Hjemmelavet pølse med brød 104kr
Hjemmelavede fiskefrikadeller med remoulade og godt brød 104kr
Hancock ØKO øl fra fad 55kr
Rabarber saft 25kr
Hyggelige omgivelser, prøv det!

1  Tak, MacMogensen
Anmeldt 10. august 2020

Vi besøgte stedet for at få en tår at drikke. Vi sætter os udenfor, afventer betjening, men nej. Min mand går ind for at bestille drikkevarer, det går fint, og her stopper service så, man skal selv bære det ud altså troede ikke vi var kommet på cafeteria, valgte, at vi ikke skulle prøve maden på det sted.

Tak, Helle1965
Anmeldt 8. august 2020

Fik en frokost med fiskefrikadeller. Alt var som det burde være. Ingen gourmet restaurant, men pris og kvalitet hang fint sammen.

Tak, H1494FVmartinv
Anmeldt 6. august 2020

Vi fik en dejlig frokost “ et bræt med huses specialiter”, samt huset vin, det var ikke første ej heller sidste gang vi besøger jer.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Printzz

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mårup Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mårup Havn? Fortæl om dine oplevelser!