“Skuffende måltid! Hyggelige”
Anmeldelse af Restaurant Mårup Havn

Restaurant Mårup Havn
nr. 23 af 42 Restauranter i Samsø
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Skuffende måltid! Hyggelige rammer, men maden og vinen var elendig, helt uden brug af de skønne råvarer som findes på Samsø. Ikke et besøg værd!

Tak, 496lisettet

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker tilberedt Dorade og tiramisu. Skøn hvidvin og venlig og imødekommende betjening. Lokalet var kedeligt men det opvejede maden.

Tak, 842leneh
Anmeldt 2. august 2020

Vi fik tapas og dorade fisk - begge dele velsmagende og til rimelig pris. Man bestiller selv ved baren og de serverer ved bordet. Hyggeligt at sidde og se ud over havet og nyde et glas godt bulgarsk vin. Venligt engelsktalende personale. En god oplevelse som varmt kan anbefales.

Tak, PJDanmark
Anmeldt 30. juli 2020

Kedelig mad og kedeligt lokale. Vi fik rejer og rødfisk. Rejerne var kedelige og der var kun tomater som tilbehør, rødfisken smagte ok. Venligt personale, men vi kommer ikke tilbage.

Tak, 342rose_
Anmeldt 29. juni 2020

En meget lille og alternativt stegt rødspætte, dertil lidt grønt uden synderlig smag. Min veninde fik rødfisk som var ok.
Det bedste ved måltidet var en chardonay fra Bulgarien.
Det der undrede mest, var alle disse fiskeretter med importerede fisk, når man har havet ti skridt fra sin resatauration.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, TomRasmussen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mårup Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mårup Havn? Fortæl om dine oplevelser!