“Ok, men ikke noget at skrive hjem om.”
Anmeldelse af Restaurant Mårup Havn

Restaurant Mårup Havn
nr. 21 af 40 Restauranter i Samsø
Anmeldt 29. juni 2020

En meget lille og alternativt stegt rødspætte, dertil lidt grønt uden synderlig smag. Min veninde fik rødfisk som var ok.
Det bedste ved måltidet var en chardonay fra Bulgarien.
Det der undrede mest, var alle disse fiskeretter med importerede fisk, når man har havet ti skridt fra sin resatauration.

Tak, TomRasmussen

Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Gør en afstikker fra hovedvejen og besøg smukke Mårup Havn.
I den forbindelse kan jeg anbefale Restaurant MH som serverer dejlige frokostretter, med meget venlig betjening, og til overkommelige priser.
Prøv også de bulgarske vine, som er af udmærket kvalitet.
Kan absolut anbefales, hvis man besøger Samsø

1  Tak, OleV_12
Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Doraden var fint stegt, men det hele manglede salt og peber.
Betjening var elendig.
Måske det ville være dejligt med frokost anretning til frokost og ikke et aftensmåltid

Tak, Käthe F
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Fik laks og rødspætte, noget af det bedst fisk vi har fået i lang tid. Mega venligt personale og fantastisk fin lokalisation. Helt klart et besøg værd

1  Tak, Ellenpihl
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Lækker fisk stegt helt perfekt med lækre nye Samsø kartofler en ydmyg betjening, der var gjorde sit job til UG.

1  Tak, LineP253

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mårup Havn, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mårup Havn? Fortæl om dine oplevelser!