“Sprød kylling fra himmerriget ”
Anmeldelse af Gufferen

Gufferen
nr. 33 af 44 Restauranter i Samsø
Beskrivelse: Original autentisk grill bar i hjertet af Samsø. Familie/børnevenlig med massere af forskellige aktiviter på grunden ( hoppeborg, vippe dyr, strand område, Beach volley, hængekøjer mm. ) Alt grønt kommer fra lokale producenter samt frisk kød leveret hver dag fra lokale slagtere. STØRSTE hjemmelavede burgere på Samsø samt de SPRØDESTE fritter 100% Ægte gammeldags kugle is med øens BEESTE GUF

Den lækreste kylling ever, pomfritterne det samme.
Den er værd at køre efter.
Flæskestegs sandwichen lækker og stor. Mæt og glad.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 571allanj

Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Super betjening og kvalitets grillmad. Travlt men grillmesteren klarede det godt, og går meget op i kvaliteten

Tak, 766andreash
Anmeldt 19. juli 2020

Ventede i 1 time og 15 min på en burger med fritter og en kebabmix, som ikke var vente tiden værd!..

Tak, Malthe-Bang
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

1 time og 15 min. ventetid for 2 halve grilkyllinger og 1 kyllingenuggets med fritter. Det er vist en ommer.

Tak, LarsSOnTour
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik en alm burger, en xl burger med hjemmelavet bolle og en gang nuggets med pomfritter. Især den almindelige burger var god. Rigtig hyggelig og personlig betjening.
Fint sted med børn. Der er hoppepude m.m.

Tak, katja O

Rejsende, der kiggede på Gufferen, kiggede også på

Har du været i Gufferen? Fortæl om dine oplevelser!