Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams
Anmeldt d. 6. august 2021

Vi havde en skøn overnatning på Ballen Bed. Fantastiske og meget hyggelige omgivelser, med mange finde kroge i den blomstrende have.
Fint værelse med en dejlig stor seng, god morgenmad og rigtig søde og imødekommende værter.
Vi kommer med glæde igen til næste år

Dato for ophold: august 2021
Tak, Ane B
Anmeldt d. 26. juli 2021

Vi havde 2 overnatninger på dette B&B. Rigtig fint lille sted tæt på Ballen by og strand.
pænt og rent og servering af fantastisk hjemmelavet morgenmad af det sødeste værtspar.
Kan varmt anbefales, vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Meander691934
Anmeldt d. 19. juli 2021

Hyggeligt og stemningsfuldt gammelt hus, pænt istandsat alle steder. Stort lyst værelse. Virkelig skøn og rolig have. Lækker morgenmad. Få hundrede meter fra Ballen, som er den hyggeligste lille havneby med en dejlig strand.

Tak, R4371FFsarab
Anmeldt d. 6. juli 2021

Vi overnattede to nætter på dette skønne sted. Dejlige nyistandsatte og rene værelser med gode senge. Morgenmaden blev serveret ved bordene af værtsparret. Friske æg, youghurt med kompot, og meget andet lækkert. Beliggende i gåafstand til Ballen med idyl, havnemiljø og gode restauranter.

Tak, lje001
Anmeldt d. 24. juni 2021

Vi boede på Ballen Bed 2 nætter sidste år i juni og har lige været på weekend tur igen. Hyggeligt hus med 5 værelser, skøn gammel have med havemøbler, overdådig fremragende morgenmad og det sødeste værtspar, og beliggenheden ca 500 m fra Ballen Havn gør denne B&B til en anbefalelsesværdig perle.
Vi kommer helt sikkert igen....

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Lene H