Udsigt

Besøger man Samsø er det et must at besøge Issehoved og Ballebjerg. En fantastisk natur, og vejret... læs mere

Anmeldt d. 7. oktober 2020
jyttem2014
Vejby, Danmark
fra mobile enheder
Tak til isen for dette smukke område

På en varm septemberdag med fuld sol og blå himmel er det et at de smukkeste steder i Danmark... læs mere

Anmeldt d. 24. september 2020
536susannel
Århus, Danmark

Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Tog på tur for at opleve denne del af Samsø, i godt vejr er dette et must see, man få luft til hjernen af denne stor slået natur, vi lage os i sandt med lukket øjne et par minutter, og da jeg åbent øjnene igen stod der et får en meter fra mig og kikket på mig. Det var som om at da den så jeg var ok gik den videre, naturen er fantastisk.

Tak, jorgens340
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Løbetur fra Nordby til Issehoved er ideel med flot natur undervejs. Flotte bakker og skøn udsigt på toppen (man kan se helt til Aarhus). Dejligt at gå ned til stranden. Et flot sted at se solnedgangen

Tak, Annadanmark
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Meget flot og og bakket landskab på nordspidsen af Samsø, flere bænke at side og nyde udsigten eller sin medbragte mad.

1  Tak, ClausM161
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Tag derop.. tag en klapsamnen og en flaske vand med.. nyd synet fra toppen, ved et af bord/bænk-sættene ☺

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, frufigo
Anmeldt d. 24. juli 2020

Rigtigt flot sted til en god gåtur i naturen. Vi nød at kunne kigge langt i alle retninger. Smukt og fredfyldt.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Susan E