Mange bakker

Meget flot og og bakket landskab på nordspidsen af Samsø, flere bænke at side og nyde udsigten... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
ClausM161
Lolland, Danmark
fra mobile enheder
Sikke et view

Tag derop.. tag en klapsamnen og en flaske vand med.. nyd synet fra toppen, ved et af... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
frufigo
Grenaa, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 26. juni 2020

Fantastisk udsigt, og fantastisk landskab. I det hele taget fantastisk kuperet landskab på hele øen :)

Tak, LizziSchouw
Anmeldt d. 6. juni 2020 fra mobile enheder

En skøn lille oase med rig mulighed for vandreture i naturen. Vi blev overrasket at et par byger men det kunne nu ikke spolere den fine oplevelse. En særlig god overraskelse var alle de små lam

Tak, 268mettel
Anmeldt d. 3. juni 2020 fra mobile enheder

Dette er et sted man skal se når man er på Samsø, helt utroligt smukt sted, sikken en udsigt over stranden når man går i bakkerne ud i mod spidsen. Vi vil helt sikker anbefale det som en rigtig god oplevelse

Tak, mariannes153
Anmeldt d. 14. februar 2020

I dette landskab skabt i istiden går man op og ned af bakkerne, som minder om en større udgave af dem der er i teletobbies. Guttefår slår af og til følge med os.
Disse kommunalt ansatte holder bevoksningen autentisk.
For hver bakketop udspiller sig et smukt landskab over havet og Issehoved, hvor bølgerne mødes som ved Skagen.
Smukt, også om vinteren.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, frurasmussen
Anmeldt d. 22. september 2019 fra mobile enheder

Smuk naturperle på toppen af Samsø. Især smukt i solskin uden tåge. Flot blanding af grønne marker og gold strand.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, malenestilling