“Skøn lille kirke med betagende udsigt”
Anmeldelse af Church of Profitis Elias

Church of Profitis Elias
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 15. februar 2017

Bestemt et besøg værd, selvom der er mange trapper derop - hvis man er til geocaching, ligger der såmen også en cache :-) Smuk udsigt om dagen og ikke mindre smuk om aftenen. Der ligger en lille bod bagved kirken, hvor man kan købe Commandaria og souvenirs. HUSK at tage bånd/snor med, til at sætte fast undervejs - du vil se, hvad jeg mener, når du tager derop ;-)

Tak, Lykkers
Filtrér

Anmeldt 24. september 2016 fra mobile enheder

Fin lille kirke på toppen af en klippe. Perfekt til en lille gå tur. Solned- eller opgang er utroligt smukke fra kirken.
Man kan komme ind og se den lille smukke kirke indvendigt

Tak, Lone J
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Det er en lidt varmt tur at gå der til. Men helt sikkert udsigten værd.
Husk at tage rigeligt med væske med, og der er skygge bag kirken.

Tak, David N
Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

På tur med familien (3 børn fra 7-14år) hvor alle var enige om en dejlig udsigt hele vejen rundt. Pænt udsmykket kirke og et kig mod ghost town i klart vejr.

Tak, joakim H
Anmeldt 30. september 2015

Flot udsigtspunkt og ligger godt i forhold til en lille gåtur fra byen. God mulighed for at få rørt sig lidt. Havde vores datter på 2 år med, og hun syntes det var sjovt at gå op af de mange trapper.

Tak, Uffe L

Rejsende, der kiggede på Church of Profitis Elias, kiggede også på

Har du været i Church of Profitis Elias? Fortæl om dine oplevelser!