“Så hyggeligt !”
Anmeldelse af Church of Profitis Elias

Church of Profitis Elias
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 20. maj 2015

Absolut en mindeværdig tur op af alle trapperne, ind i den smukke lille kirke og tænde et lys og sidde ned et øjeblik og tænke på dem du savner men som ikke er her mere.

Tak, Jens Brandt H
Filtrér

Anmeldt 23. april 2015 fra mobile enheder

Smuk lille kirke på bjergtoppene over fig tree bay - VILD udsigt til både hav og smukt landskab. Bestemt et besøg værd - vær dog opmærksom på den meget stejle trappe op til kirken. Nedenfor kirken er der en fin lille have hvor man under træerne kan finde lidt skygge for den stegende sol. :-)

Tak, Sandalen83
Anmeldt 26. august 2014

Hyggelig lille kirke på toppen af 165 trin:-)vi tændte lys for dem der ikke var i blandt os mere. Skøn udsigt ud over byen som bonus en solnedgang, dejligt bare og sidde og nyde udsigten.

Tak, Ole S
Anmeldt 13. juli 2014

Fra promenaden tager det ca. en halv time at gå til kirken. Købte en flaske vand i Tavernaen for foden af trappen med de 165 trin - God idé, da butikken på toppen var lukket.
På toppen er der en fantastisk udsigt over Protaras og Middelhavet, og kirken er meget malerisk både ude og inde, så det er absolut anstrengelserne værd.
Kirken er meget velholdt med fine malerier. Udenfor er der bænke så man kan nyde udsigten, og få vejret inden turen går ned igen.
Mona & Flemming
SAMSØ

1  Tak, Flemming A
Anmeldt 21. maj 2014

Meget lille kirke med udsigt over hele protaras. Der er 165 trappetrin op men det er det værd.Om aftenen er kirken flot oplyst. Kirken er helt sikkert et besøg værd.Husk et bånd til at binde i træet.

1  Tak, JetteKolding

Rejsende, der kiggede på Church of Profitis Elias, kiggede også på

Har du været i Church of Profitis Elias? Fortæl om dine oplevelser!