Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 7. oktober 2019

Spiste i Vinhuskælderen og fik deres 3 retters menu på dagen med vinmenu.
Startede med græskarsuppe med et fantastisk brød til, derefter et meget lækkert stykke rosastegt oksefilet med diverse tilbehør, til slut en pocheret pære med diverse.
Hovedretten var stor, men alt var meget lækkert og godt sammensat. Hvidvinen til forretten var dog lige lovlig kold.
Kælderen er utrolig stemningsfuld, men desværre fodkold.
Betjeningen var venlig og meget effektiv. God og hurtig præsentering af maden.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Hans L
Anmeldt d. 22. september 2019

Det der mad i Vinhuskælderen...Det er ganske enkelt genialt! Til forret laksesouffle, opfindsomt tilsat bøgehatte, ristede kapers og rødløg, fantastisk pesto m/nødder, og hovednummeret: langtidsstegt kvieculotte med udelukkende danske grøntsager som fx friterede gulerodsstrimler og knuste kartofler, dertil meget velsmagende rødvinssauce med brombær. Total vellykket sensommer-menu. På vores spørgsmål til det exceptionelle stykke kød kom kokken hen til bordet og fortalte beredvilligt om teknik mv. God vin til og super sød og ukrukket betjening. Fik at vide at kokken var tiltrådt for et år siden og var i gang med nye menukort, service mm. Kan kun sige at det ikke er sidste gang jeg har spist der. Maden er ganske enkelt fabelagtig omgivelserne unikke og historiske og betjening helt i top ⭐

Dato for ophold: september 2019
Tak, Treedragon4700
Anmeldt d. 25. juli 2019

Man føler sig privilegeret, når man sætter sig til bords i Vinhuskælderen, hvor køkkenchefen sætter en ære i god mad, hjemmebagt brød og en lækker snack at starte med. At man så tilmed kan få en menu til en rimelig pris, gør det kun endnu bedre.

Tak, Dan Q
Anmeldt d. 25. juli 2019

Fint til en enkelt overnatning, centralt i Næstved by.
Huset er generelt slidt.
Værelserne små og slidte.
Venlig betjening i receptionen

Morgenmad er standart, det kniber med at få ryddet af borderne.

Tak, Gitte N
Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har haft 2 overnatninger med dejlig morgenmad.
Værelset var fint og rent og vi havde en dejlig udsigt over Næstveds tage.
Middagen var et kapitel for sig. Vi fik 2 smukt anrettede tallerkener. Forret var kulmule terrin og hovedret glaseret svinefillet.
Dejlig kaffe og kage til dessert.
Personalet var hele måltidet igennem meget opmærksom og smilende.
En dejlig oplevelse

Tak, leneh_jl