Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har haft 2 overnatninger med dejlig morgenmad.
Værelset var fint og rent og vi havde en dejlig udsigt over Næstveds tage.
Middagen var et kapitel for sig. Vi fik 2 smukt anrettede tallerkener. Forret var kulmule terrin og hovedret glaseret svinefillet.
Dejlig kaffe og kage til dessert.
Personalet var hele måltidet igennem meget opmærksom og smilende.
En dejlig oplevelse

Tak, leneh_jl
Anmeldt d. 17. juli 2019

Sød og hjælpsom betjening i receptionen. Hyggeligt hotel som trænger til en kærlig hånd. Værelserne er kedelige og ikke velholdte. Slidte håndklæder på badeværelset. Kedelig morgenmad og aftensmaden var ikke meget bedre. Alt i alt en kedelig oplevelse. Dette ophold var købt på auktion og det var ikke pengene værd.

Tak, benonim2014
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Overnatning i forbindelse med bryllupsdag. Hyggeligt hotel med dejlig atmosfære. Betjeningen var meget søde og elskværdige. Værelser var rart og sengen var behagelig. Lidt lydt men det hører nok til et ældre hotel.

Tak, A1325WIpeterh
Anmeldt d. 13. maj 2019

Havde bestilt 2 overnatninger på Hotel Vinhuset i Næstved, et fantastisk gammelt hotel med sjæl og hygge.
Stedet oser af at her er man velkommen, personalet var i top og maden til ug +
jeg nød alle dagene og med et morgenbord hvor intet manglede kunne vi ikke klage over noget

Dato for ophold: maj 2019
Tak, GitteF111
Anmeldt d. 7. maj 2019

Fik værelse på 2 sal, loftetagen med skrå vægge. Meget slidt og dårligt vedligeholdt og
beskidt. Allerede på gangen fik vi et forvarsel ,der lå beskidte håndklæder.
Vi fik åbnet et halvrådnet vindue for at få lidt frisk luft ind. Desværre fik vi fyldt værelset med mados fra udluftningen fra køkkenet som stod på taget lige udenfor. Gulvet på værelset gyngede og man frygtede at gå igennem gulvet.
Vi havde et ophold med 2 retters meny, det var jævnt trist, den ene forret var rimmet torsk altså rå torsk. Normalt serveres den i tynde skiver men her var det en blok rå torsk.
Hotellet ligger meget centralt med toppede brosten på gaden og da der ingen elevator er kan det ikke anbefales for dårligt gående. Meget få P pladser ved hotellet.
Personalet var venligt og imødekommende.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Jan Ole A