Refusionsberettiget før fre. 3. maj
Morgenmad inkluderet
Få bonusser med One Key
Jytte G
Rødovre, Danmark
Dejligt ophold med venner.
Anmeldelse af Hotel Kirstine
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. jun. 2023
Dejligt hotel, med godt værelse med lille terrasse. Dejlig morgenmadsbuffet, opmærksomt og kompetent personale. God beliggenhed, i det centrale Næstved, tæt ved de forskellige seværdigheder. Kirker, museer mm.
Dato for ophold: maj 2023Rejsetype: Rejste med venner
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Stranden mellem Bisserup og Klinteby
22.6 km fra Hotel Kirstine
21.7 km fra Hotel Kirstine
Vis flere hoteller i Næstved
Anmeldt d. 3. juni 2023

Vi var 11 gamle elever fra vores folkeskole som holdt 50 års jubilæum fra vi gik ud af skolen. Otte af os havde booked et ophold med overnatning og 5 retters middagsmenu. Helt fra første øjeblik blev vi mødt af smilende og kompetent personale. En dejlig frokost blev nydt i den smukke gamle hovedbygning. Om aftenen nød vi en fantastisk lækker 5 retters menu, hvor kokken før hver ret kom til bordet og forklarede rettens ingredienser. Personalet var meget opmærksom, og vin blev skænket så snart vores glas var tomme.
Morgenbuffet var helt igennem perfekt og der blev konstant fyldt op. Værelserne i den gamle afdeling var rene og pæne, og manglede ikke noget.
Et helt igennem perfekt ophold, der gjorde vores jubilæum til en god oplevelse.

Dato for ophold: juni 2023
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 228larsd
Henriette Green, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2023

Tusind tak for de flotte ord.
I var altså også hyggelige at have på besøg - vi ses igen til næste jubilæum ;-)
I ønskes en rigtig god sommer.

Anmeldt d. 30. april 2023

Vi havde en enkel overnatning på Hotel Kirstine i forbindelse med et besøg i Næstved Golfklub. Vi boede på et fint værelse i stueplan med udgang til en lille terrasse. Værelse/badeværelse var pænt og rent, nydeligt indrettet og hyggeligt. Selve hotellet var større, end vi havde forventet, men det virkede ikke stort og uoverskueligt, da det består af mindre af hinanden uafhængige bygninger, ikke for store lokaler mv. Vi blev faktisk overraskede over, hvor mange mennesker der var på trods af, at det var en ganske almindelig kedelig fredag aften uden for feriesæsonen. Det er tydeligvis og ikke overraskende et populært sted hos både rejsende gæster og lokale, der kommer i restauranten (vi spurgte tjeneren). Vi benyttede os også af restauranten, hvor vi bestilte en "pakke" med forret samt buffet med carvery. Det var godt – og til en fornuftig pris. Vi sad i midt restauranten, lige over vinkælderen. Dette kan vi sige med sikkerhed, da der var glasgulv, så man kunne se ned! Imponerende lille "detalje". Morgenmadsbuffeten var absolut over standard med et stort udvalg af det hele (bortset fra måske yoghurt-udvalget ;-)) Alt virkede friskt og lækkert. En kok stod f.eks. on location og lavede friskbagte pandekager, kogte æg på bestilling mv., Man kunne selv presse sin juice. Da vi tjekkede ud, fik vi stukket en lille pose med kildevand og æbler i hånden, så vi havde lidt til hjemturen. Det gav lige et par ekstra bonuspoint på kontoen, for sådan en lille gestus koster ikke meget for hotellet, men betyder meget for gæsten. Det kunne mange andre lære noget af. I det hele taget oplevede vi kun gennemgående venlighed, smil og god service. Alt det, man som hotelgæst sætter pris på. Så på trods af det korte besøg og derfor begrænsede input: 5 stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: april 2023
Tak, Helle K
Henriette Green, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. maj 2023

Hej Helle

Tusind tak for den flotte anmeldelse, det betyder meget for os :-)
Vi er glade for I nød jeres ophold og havde et par dejlige dage - den kommer videre til hele huset.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 16. april 2023

Vi har været her tre gange med overnatning samt aftenmenu. Det var desværre sidste gang. Denne gang overnattede vi i den gamle afdeling på hotellet, værelset her var ok, det er jo et gammelt hotel og man kan ikke forvente at det fremstår som nyt.
Maden plejer at være god og med en del på tallerkenen, men her skulle man ned hos Seven Eleven bag efter for at blive mæt.
Appetitvækkeren var god, men hvorfor man anbragte de to ens stykker (2x2 stykker) på samme tallerken når vi skulle have en hver det forstod vi ikke, lidt rodet at skulle dele dem og flytte dem over på hver sin tallerken, men de var gode.
Forretten var også fin og smagte godt, lidt til den hule tand men heller ikke mere.
"Hovedretten" bestod af Confiteret svinebryst, i min forstand brystkød eller også kaldet patteflæsk som man normalt laver rullesteg af fordi det er så fedt, (for hvem der kan lide det og få fedt om hjertet og for højt kolesterol). Det var anrettet på den mest kunstneriske måde (som alt det andet så man troede at det gjaldt en kunstnerisk konkurrence og ikke mad på bordet, det skulle måske ligne en gourmetrestaurant?).
De ca. 5x5 cm. var tilberedt så man ikke kunne se at det var 50% bæverfedt, der for mig er uspiseligt og kvalmende, det lykkedes mig at sorterer fedtet fra så den smule kød der var kunne spises, så var der noget kartoffel på samme størrelse samt tre stykker grønsager, det blev man ikke mæt af, stor skuffelse da vi før har fået god mad her og før har skrevet positivt i anmeldelserne om Kirstine, men det blev ikke denne gang og desværre også sidste gang vi var her.
Desserten var super fin og smagte godt, det samme kan siges om den kage vi fik til eftermiddagskaffen ved ankomsten.
For øvrigt super søde og venlige samt hurtige personaler.
Ps. desværre glemte vi at tage billeder ag retterne.

Dato for ophold: april 2023
Tak, egstalle
Anmeldt d. 28. februar 2023 fra mobile enheder

Min kæreste havde foræret mig et ophold for os begge i fødselsdagsgave. Vi ankom uden de største forventninger, men allerede ved indtjekningen blev vi positivt overrasket over modtagelsen. Vi fik bobler og en utrolig lækker afternoon kaffe/the-anretning med sandwiches og lækre kager. Spa-området kunne være større, men vi tilbragte et par timer her og blev godt varmet igennem. Værelserne var ikke store, men velindrettede. Gode senge.
Til aften fik vi i restauranten en 9-retters menu, som på alle måder var velsmagende og varieret. Betjeningen sød, venlig og kvik.
Morgenmaden var ligeledes lige som vi kunne ønske os det med et velassorteret udvalg af spise og drikke. Vi kunne måske nok have ønsket os, at der var en kaffemaskine i morgenmadsrestauranten, så man kunne vælge mellem flere typer kaffe (cappuccino, espresso etc.)

Dato for ophold: februar 2023
Tak, 471henningt
Anmeldt d. 17. februar 2023 fra mobile enheder

Dejlig spaområde med både udendørs og indendørs aktiviteter. Maden er fantastisk og betjeningen ligeså. Der er lavet nye værelser, som har en høj standard og fitnessrum. Generelt en rigtig god oplevelse på et smukt hotel. Kan klart anbefales.

Dato for ophold: januar 2023
Tak, H208LLlouiseb