Vi var på hotellet første gang i oktober 2019 og syntes det var en dejlig oplevelse!
Så kom vi igen i weekenden 26/27 september 20 sammen med vores 2 børnebørn og det var bare en fantastisk oplevelse! Vi fik 2 dejlige værelser med lækre senge og rent og pænt overalt.
Vi fik den dejligste 3 retters menu til aften hvor foretten var en slags torsk! Uha nej tak vi spiser ikke fisk.... men alt blev spist op hos os alle 4 - mums. Oksemørbrad gled ned med nydelse efterfulgt af dejlig brombærtærte med is til dessert.
Morgenmad? Uhmm vi ville alle 4 ønske vi kunne have spist noget mere for vi nåede slet ikke at smage ret meget af det store udvalg.
Dette hotel får vores bedste anbefaling!

Tak, Lise T

Fantastisk hotel med den mest betagende og varme atmosfære i meget smukke omgivelser. Der er gjort alt for at kræse om hyggen. Vi boede i annekset, og værelse og badeværelse var særdeles smukke og en forkælelse at sove i Hastens seng! Fantastisk og coronasikker morgenmad. Stedet kan varmt anbefales!

Tak, 507henriettel

Vi har holdt vores familietræf her. 8 personer. Alle var begejstrede. Allerede fra starten en venlig velkomst. Værelserne dejlige. Omgivelserne både inde ude virkelig pæne. Alt så rent. Maden fantastisk. Både aften og morgenmad. Personalet meget imødekommende. Vi kommer meget gerne igen. Vi har været her to gange i 2020. Fleste gang i 1997, stadig det samme

Tak, 776kirstenk

Har netop haft et skønt ophold sammen med min datter.
Vores værelse var tip top.
Boede på 1. sal i en sidebygning, hvor der var tilknyttet en elevator.
Omgivelserne om selve hotellet var smukke og alt pænt og velholdt.
Personalet var venligt og imødekommende.
Restauranten var hyggelig og maden var femstjernet. Husets vin kan anbefales.
Morgenmaden skal fremhæves som fantastisk.
Det skal nævnes, at vi var heldige med vejret hvilket gjorde, at vi også kunne nyde de omkringliggende områder.
Vi var der netop på det tidspunkt hvor Coronaen igen var for opadgående, men også det blev der taget højde for med opstilling af afspritningsbeholdere mange steder, plasthandsker og tjenere samt kokke i buffeten bar mundbind.
Vi vender meget gerne tilbage til næste år.

Værelsestip: Fra parkeringspladsen på sydsiden og op til informationen/restauranten, kan kørestolsbrugere godt have lidt udfordringer.
Tak, vibeke r

Vi havde to overnatninger på dette skønne hotel som ligger midt i Næstved. Vi havde booket begge dage med såkaldte deals indeholdende kaffe og kage ved ankomst, 2 retters menu om aftenen og skøn morgenbuffet med alt hvad hjertet begærer.
Alle steder var der pinligt rent og der var håndsprit tilgængeligt hvor det gav mening.
Hotellet fremstår flot istandsat, alt virkede nymalet og istandsat, virkelig lækkert.
Personalet er søde og venlige og vi mærkede en lyst til at yde service ud over det sædvanlige - skønt!
Maden er virkelig god, vi fik bl.a et lækkert stykke hanebryst med garniture og ekstra sauce som en selvfølge, mindre, men bestemt lækre desserter. På anden aften fik vi buffet, højreb, forskellige kartoffeltilbehør, garniture, stor salatbar og en himmelsk svampesauce.
Morgenmaden - ja der er alt man kan ønske sig!
Vores værelser var smagfuldt indrettet, dejlig seng m.m. og ved ankomst var der fri bar i barskabet - dejligt med en kold øl at starte ferien med.

Tak, Mia R