Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk hotel,utrolige flotte værelser, vi havde et standard dobbelt værelse, absolut intet at klage over, utroligt flot, rent og sidst men ikke mindst, en fantastisk god seng. Dejlig morgenmad med stort udvalg. Rigtig hyggelig atmosfære og fantastisk søde og rare personale. Helt sikkert, at vi vender tilbage.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, D5246GJlindaa
Anmeldt d. 9. juli 2020

Hotellet ligger centralt, lige ud til restauranter og shopping.
Dejlig modtagelse ved ankomst. Værelset er SÅ lækkert, med god seng. Lyst og meget pænt og rent. Vi bor i den nye bygning.
Morgenmad med alt hvad hjertet begærer. Middage med lækkert mad og god betjening.
Virkelig flotte udenomsarealer og have.
Vi er dybt imponerede og begejstret for hotellet og glæder os til at nyde de sidste 4 dage het.
Kritikpunkter.
Udendørstrappen i den nye bygning larmer virkelig meget, når nogen går på den til værelserne på 1. salen. Vi bor i 510.

Det kunne være dejligt med lidt afsætningsplads i det ellers lækre badeværelse, til diverse toiletsager, som man blir nødt til at stille på gulvet.

Vi får ALLE håndklæder skiftet hver dag. H er super rent og lækkert.
Men man kunne godt gøre som andre hoteller, kun at skifte ved behov. Fx når man efterlader dem på gulvet eller et andet system. Det er lækkert, men ikke særlig miljøvenligt.

Vi vil i høj grad anbefale dette hotel til andre. Det bedste vi til dato har været på her i DK.
Tak for et indtil nu dejligt ophold. :)

Dato for ophold: juli 2020
Tak, BirgitD83
Anmeldt d. 20. juni 2020

Hotellet er centralt placeret i Næstved. Fine parkeringsforhold. Hotellet virker meget velholdt og der er en hyggelig atmosfære. Vi følte os godt modtaget af et meget venligt personale. Var yderst tilfreds med værelset som skulle nåes ved udvendig trappe.
Menuen 1. aften var ok. Menuen sidste aften var i den grad en skuffelse som i det ødelagde det ellers gode indtryk vi havde fået af stedet. Som jeg vurderede det, skulle 1 tjener servicere mange mange borde. Dette forklarede måske, at der kunne gå over 1 time fra ret 2 til hovedretten. Dette sammenholdt med, at kvaliteten af maden lod meget tilbage at ønske.

Værelsestip: Værelset, stort og rummeligt og vi havde havnekig. Kunne godt have tænkt mig en "slap af" stol på terrassen.
Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, Palle Sølyst P
Anmeldt d. 13. marts 2020

Vi bookede et selskab og betalte selvfølgelig depositum for dette.
Desværre var vi som mange andre nødt til at afbooke arrangementet pga. corona.

Vi regnede med at depositum var tabt, men vi har fået lov til at udskyde arrangementet til senere på året, når situationen igen er normal.

På trods af afbookingen var der kun venlighed og en god vejledning i hvordan, vi skal forholde os.
Vi har tidligere holdt arrangementer på Hotel Kirstine og glæder os til senere på året, at nyde den gode mad og proffessionelle betjening.

Vi kan ikke rose Hotel Kirstine højt nok

Dato for ophold: marts 2020
Tak, annekristing2020
Anmeldt d. 12. februar 2020 fra mobile enheder

Jeg afholdt personale møde og bagefter fik vi afholdt vore julefrokost
Alt var perfekt mødelokalet var klar til tiden med øl og vand og papir kuglepenne
Og guf
Bagefter gik vi ind i alacarte Resturanten og fik vore middag alt fra start til slut var en oplevelse super mad og servicen var så godt
Tak til personalet

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, tusselem