Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 22. maj 2019

Vi havde en overnatning med en to retters menu og morgenmad samt kaffe og hjemmebagt kage ved ankomst, overnatning på et opgraderet (mellem opgradering) værelse med udsigt over åen. Vi havde et skønt værelse med en pragtfuld seng, stort værelse med balkon og et stort toilet. Om eftermiddagen nød et flaske hvidvin i deres dejlige have efter en tur rundt i Næstved. Senere fik vi en dejlig to retters menu i de hyggelige lokaler. Om morgenen var der et dejligt morgenbord med en lille en til kaffen. Drikkevarer til rimelige priser. Vi var der på en deal og fik fuld valuta for pengene, stedet kan varmt anbefales.

Værelsestip: I tilbygningen med værelserne fra 500 til 650 her er også elevator og udsigt over åen
Dato for ophold: april 2019
Tak, egstalle
HotelKirstine1745, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2019

Tusind tak fordi i tog jer tid til at vurdere jeres ophold hos os.
Dejligt at høre, at i nød besøget.
Vi håber at se jer en anden god gang :)
Ha en rigtig god sommer!

Anmeldt d. 19. maj 2019 fra mobile enheder

Fik fantastisk service i telefon ved opringning for måneder siden, selv om de glemte, at sende reservation var jeg fint tilfreds, men skuffet ved ankomst, at der er tre personer i reception og åbenbart kun en der kunne hjælpe mig - som var optaget - hyggeligt at stå og vente og kikke på to stk. personale der intet lavede, bedre blev det ikke da det så endelig blev min tur og der blev spurgt om de havde huske ekstra opredning på værelset til barnebarnet, så er man budt velkommen på bedste vis og føler sig velkommen.

Skulle selv finde værelset der var pænt og med ekstra opredning, men indelukket og upraktisk med smæk lås på indgang på 1. sal til værelsesgang og med kun udlevering af en nøgle til værelset og ingen tilbudt hjælp med bagage.

DeLuxe værelset havde dejlig terrasse med to bænke og et bord med udsigt, kaffe, the mulighed samt køleskab og stor sikkerhed box der var nem at betjene samt lille sidde område og lille bord og stol, badeværelse med irriterende rum føler på lys, der så også tændte om natten når jeg skulle på toilettet så barnebarn vågnede.

Seng var ok men kort, hovedpuderne var trætte.

Ved morgenmaden den første morgen var en god oplevelse med alt klar og roligt, den søde dame havde styr på tingene og kunne ovenikøbet komme med hygge bemærkninger samt sørge for pandekage bagning, så der hele tiden var friske varme.
Dagen efter lørdag, som var efter en helligdag åbnede morgenmaden først kl. 08.00.59 selv med flere stående der ventede uden for en låst dør, denne dag var man så ikke klar og kunne ikke klare det store antal gæster der kom på kort tid, så ingen pandekager og topmålet af det hele var da ejer? chef beordrede en af de to i restaurant til at fjerne puder og ligge nye tørre på udenfor, vejr: overskyet temperatur: 11 grader vind: let blæsende.
Hvem havde han forestillet sig ville sidde ude og spise morgenmad i det vejr?
Hvis det stakkels personale skulle have en chance for at servicerer så mange morgenmads gæster skulle de være i restaurant, gjorte ondt at se flere børn gå forbi et tomt pandekage bagnings sted gang på gang, skuffende når man nu annoncer med det.

Uden for blomster flere træ og smider deres blomster på fliserne som ingen fjerne og man slæber ind på værelset så gulvet ser ud. Ingen måtter til at børste sko af med.

Om jeg kommer tilbage - nej. Stedet er ikke et service sted.

Tak, 960nielsg

Kære Niels.

Tak fordi du tog dig tid til at vurdere jeres ophold på Hotel Kirstine.

At du følte du ventede uberettigede i receptionen, er jeg selvfølgelig ked af, vi har dog kun 1 computer til at tjekke gæster ind på, så det kan være lidt svært at stå flere og gøre dette.

Jeg er lidt uforstående overfor, at vores nye store deluxe værelser, har føltes indelukket, men det vil jeg selvfølgelig følge op på. Smæklås på ydredørene er en sikkerhed for jer gæster!
Ønskede i en ekstra nøgle, skulle i bare have spurgt, så havde vi udleveret sådan en. Det samme gælder hjælp med bagagen, hvis i havde brug for hjælp, hjælper vi gerne!
Alle vores senge har standard mål, så at du synes at vores Hästens seng var for kort, forstår jeg ikke.
Alle vores værelser er udstyret med edderdunsdyner og puder, og præcis det værelse i boede på, er nyt og blev åbnet op i februar 2018, derfor virker det lidt besynderligt at puden allerede skulle være træt.

Umiddelbart virker det som om, i havde en lidt uheldig start på jeres ophold, og ikke kunne se bort fra dette, i løbet af resten af opholdet, idet du tænker det er relevant at klage over at et træ fælder med blomster - jeg lover dig at der går en alt-mulig mand og fejer det væk, alle hverdage, men vi kalder simpelthen ikke en mand ind, i hans weekend, for at feje det væk ;)

Jeg håber i må få nogle skønne ophold, rundt omkring i DK.

Rigtig god sommer :)

Anmeldt d. 11. maj 2019 fra mobile enheder

Kan klart anbefales.
Udsøgt forplejning, topkvalitet på maden, god service, fantastisk atmosfære, rent og hyggeligt.
Ligger perfekt i forhold til Næstved by, og er i gåafstand til det hele. Det bliver et 10 tal herfra på alle parametre ;-)

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Worldtraveller4180

Tusind tak for de fine ord og for at tage dig tid til at vurdere dit ophold hos os.
Må i have en rigtig god sommer :)
På gensyn!

Anmeldt d. 7. maj 2019

Virkelig lækker brunch. Stort udvalg, fin service. Alt var hjemmelavet og lækkert. Kæmpe fiskeudvalg. Pandekager bagt ved buffeten. Termokaner på bordene. Med juice og smoothies inkluderet var prisen super fin.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, MissJepsen

Tusind tak for din fine anmeldelse af vores søndagsbrunch.
På gensyn og rigtig god sommer :)

Anmeldt d. 29. april 2019

Hotellet er særdeles charmerende - med hyggelige lokaler, sidebygninger, terrasser og med gode udsigter. Morgenbuffetten var rigtig lækker med mange specialiteter. Værelserne var lidt små og overfyldte (et lille værelse behøver IKKE 3 stole!) men hyggelige og med gode senge. Dejligt at der var elkedel og kaffe/te på værelset! Man kan spise på hotellets restaurant, men der er også mange gode restauranter på de nærmeste gader.

Værelsestip: I sidebygningen med udsigt over åen - og parkeringspladserne er der balkoner på 1. sal. Vi boede på 2. sal, hvor der kun var fransk altan.
Dato for ophold: april 2019
Tak, Thorell
HotelKirstine1745, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. maj 2019

Kære Thorell
Tusind tak for din anmeldelse samt fine ord om vores hotel.
Vi glæder os til at byde velkommen en anden gang.

Rigtig god og forhåbentlig varm sommer :)