Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 22. januar 2019 fra mobile enheder

Fantastisk hotel med den skønneste atmosfære. Stort opholdsområde hvor man kan mødes og drikke et glas inden maden.
Lækre lydtætte værelser med fantastiske senge (hāstens senge)
Vores varmeste anbefalinger.

Tak, en0N
HotelKirstine1745, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. januar 2019

Tusind tak for de fine ord, det sætter vi stor pris på :)
Vi glæder os til at se jer en anden gang.

Anmeldt d. 12. januar 2019 fra mobile enheder

Fint hotel. Masser af charme og hygge. Rent og pænt. Gode senge. Maden er veltilberedt og af gode råvarer. Lidt uerfarne servicepersonale. Forsøgte af få serveret morgenmad lørdag før kl 8.00. Det kunne ikke lade sig, lidt mere fleksibilitet og serviceminded tilgang ville gave trukket op i anmeldelsen.

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 500nielss
HotelKirstine1745, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2019

Kære Niels.

Tak for din fine anmeldelse og feedback vedr. dit ophold på vores hotel.
Det sætter vi pris på.
Jeg er rigtig glad for at i nød ophold, mad, senge m.m.

Jeg er klar over, at der var lidt bøvl, ifm. ønske om tidligere morgenmad lørdag den 12. januar.
Det er desværre ikke en besked der er gået videre til mig, som står for vagtplanen. Jeg er klar over at dette er uacceptabelt og ikke godt nok, men det er desværre sådan det var.
Jeg håber selvfølgelig at vi ser jer en anden gang :)
Og fleksible er vi altså normalt, vi er her jo for jeres skyld :)

Mvh.
Henriette

Anmeldt d. 6. januar 2019 fra mobile enheder

Rar, venlig og kompetent betjening af alle fra receptionen og restauranten. Vi overnattede fra lørdag til søndag, og det er forhåbentligt ikke sidste gang vi besøger hotellet. Udover lækre værelser og lækker mad er beliggenheden også rigtig god. I starten af gågaden til den ene side, og lige ned til åen i den anden side, hvor man kan gå en smuk tur til Herlufsholm Kostskole.

Tak, Madscph83
Anmeldt d. 10. december 2018 fra mobile enheder

I skulle kikke forbi Hotel Kirstine i Næstved
for at nyde deres lækre Brunch - den byder på alt godt fra havet samt alt hvad der ellers serveres til en lækker Brunch....
Drikkelse er med i prisen juice og the, kaffe
mv.
Virkeligt veltilberedt og så er der nok af det hele.

Dato for ophold: november 2018
Tak, 462bjarnel
HotelKirstine1745, Ejer hos Hotel Kirstine, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2018

Tusind tak for de fine ord :)

Anmeldt d. 19. oktober 2018

Dejligt hotel, super værelser og god stemning. Vi havde valgt kroophold med 5 retters menu og overnatning. Desværre skuffede kromenuen på et par områder.
Gode serveringer - men jappet afsted lige oven i hinanden. Når det er den type ophold, så skal der være tid til at nyde maden...
Vi fik at vide vi skulle være der 18:45 for at have tid til menuen - men det hele var overstået 20:30 - det er ikke i orden. Vi blev ikke spurgt undervejs - næste ret kom bare stor set før bordet var ryddet....

Oven på 2 dejlige forretter, var skuffelsen hovedretten. Farseret kyllingebryst - som havde fået for meget og kun havde lidt saft lige under farseringen. Det du'r bare ikke. Blev kommenteret til tjeneren, og ikke så meget som en beklagelse undervejs...

Ost og dessert var fine.

Så kaffe med avec. Det er altså ikke alle der er vilde med Bailey og cognac. Men det var valget - 'take it or leave it'. Det havde været en god service at tilbyde whisky, portvin eller sherry som alternativ... når man nu spørger!

Der er god plads til forbedring!!

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, FJA_DK