Dejlig halvdagstur til Gavnø

Til prisen (med halv pris) synes vi det var en fin oplevelse for både børn og voksne. Vi var 19... læs mere

Lursie
Næstved, Danmark
dejlig smuk oplevelse

En oplevelse for hele familien vi spiste vores frokost og nød parken bagefter sommerfuglende var... læs mere

bka564
Frederikshavn, Danmark

Gavnø slot er mere end et slot. Der er masser af oplevelsesmuligheder. En park med forskellige familiedyster, geder, sanseoplevelser, sommerfugle, smukke træer og blomster. Desuden er der er slotsbryggeri, og gamle biler. Er man til historiske slotte, kan man se smukt udsmykkede værelser og mange malerier. Klosterkirken er også tilgængelig. Og til at toppe oplevelsen er klatreparken. En skøn oplevelse for hele familien.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 654anetteb
Anmeldt d. 23. juni 2020

Parken er meget smuk, men vurder et godt tidspunkt for besøg. Vi var der i juni, for sent til tulipaner og løgvækster, men for tidligt til roserne. Det eneste var pæonerne, som også var smukke, samt nogle blomstrende træer. Den største oplevelse var maleriudstillingen på slottet. Desværre er der minimalt eller ingen oplysning om det enkelte maleri, og selv i den guide vi købte var der kun enkelte billeder der var omtalt. De åbne gemakker vi fik indblik i var interessante, men heller ikke mere. Desværre må man ikke tage egne billeder. Entreprisen er rimelig når man besøger både slot, slotskirke og have, men vi ville nok ikke betale fuld pris kun for at besøge haven. Desværre var caféen også noget begrænset, formentlig pga den eksisterende corona-krise.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Torger B
Anmeldt d. 22. juni 2020

En dejlig dag i smukke omgivelser med familien :)
Mange flotte blomster i alverdens farver!
Bestemt et besøg værd

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, ingelundkvistp
Anmeldt d. 14. maj 2020

En hyggelig lille slotspark, med mange smukke tulipaner, men også mange afblomstrede områder. 125 kr. per person er dyrt, når man tænker på hvor lidt der er at se. på grund af corona var sommerfuglehuset, slottet og restauranten/cafeen lukket.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Borger2920
Anmeldt d. 15. december 2019

Vi på julemarked for nogle år siden, så vi besluttede at afsted igen, så vi tog tidlig afsted hjemmefra, som er meget fornuftig at komme før de åbner ca. en halvtime før, man kan bedre komme til ved boderne desuden har man lavet om på måden at sætte boderne på så det er mere overskueligt, der er mange boder og rigtig hyggeligt, men omkring middag var der var mange besøgende, ellers hyggelig.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, ilse s