“Virkelig god dansk frokost”
Anmeldelse af Raadhuskroen

Raadhuskroen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Der er virkelig kræset for maden og alt er hjemmelavet. Lokaliteterne er virkelige hyggelige. Vi tænker, at vi skal derned igen. Helt klart et besøg værd.

Tak, 89charlotteh

Anmeldt 31. december 2019

Som sædvanlig blev vi betjent af et par friske tjenere med et smil på læben og god humor.
Maden var der absolut intet at udsætte på, og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 643lassev
Anmeldt 6. november 2019

Møde med ny kammerat til frokost.
Han valgte tatar, noget af det bedste han havde fået, og dertil nød vi den skønne Westmalle dubbel, så meget, at det blev til to.
Han roste i høje toner både indretning, betjening og mad, og Mette har nu fået en ny "stamkunde". Tillykke og tak.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Erling M
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt intimt autentisk restaurant med stemning af Morten Korch. Måske hestedroslen holder i gården. God service og velsmagende danske retter i gode portioner.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 405nielsr
Anmeldt 3. oktober 2019

Et meget lækkert sted, med mega hyggelig pubstemning og skøn betjening og mad. Jeg mener dette er byens bedste spisested.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 321sos

Rejsende, der kiggede på Raadhuskroen, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality
Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Raadhuskroen? Fortæl om dine oplevelser!