“Tog ud på en familemiddag”
Anmeldelse af Restaurant Gulerodshuset

Restaurant Gulerodshuset
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Tog ud på en familemiddag til stegt flæsk, maden var udemærket, men hele oplevelsen blev ødelagt af en gruppe med børn som fik lov til at løbe og skrige rundt i lokalet. Betjeningen var ok indtil der skulle betales, fik lov til at vente og fik nærmest skæld ud for at man ikke vidste hvad bordnummer man sad ved.

Tak, W3300DUmariel

Anmeldt 6. november 2019

Heidi har nok aldrig smagt en rigtig Wienerschnitzel!!
Vi fik serveret 3 stk. af ubestemmelig kogekunst. Panering på oversiden var knastør
på undersiden nærmere kogt panering. Til min store overraskelse kunne jeg fjerne ca.
5 cm af overpaneringen i hver ende af, uden kød?! Imellem den alternative rasp gled et stykke tør, tør tør død stegt kød som var 2/3 mindre end paneringen.
Hvordan det kan lade sig gøre er kokkens hemmelighed.
Tallerkener var pæne og ærterne fra posen var varme og grøne.
Den gyldne Måge er et Gourmet restaurant i forhold.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Willibald F
Anmeldt 23. august 2019 fra mobile enheder

Mega god wienerschnitzel med masser og gode ærter, kartofler og gid sovs...betjeningen er altid god med sødt personale...blev spurgt flere gange om maden var god og om vi manglede noget.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Heidi T
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Puha.. det var dårligt.. og svarer ikke til den standard prisen angiver .

Standarden omkring maden og betjeningen skal man lede længe efter ...skal vi kalde morgen med på et kollegium.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Y6095IIjohnd
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Min fars kone holder fødselsdag på gulerodshuset.
Vi var 35 mennesker og har betalt 230 kr.
Pr person.
Der er 1 franskbrød 1 og nej der kommer ikke mere, så er der rugbrød, 1 der ser hjemmebagt ud, spørger efter mere så kommer tjeneren med skovmands brød
Fruen i huset er ubehøvlet, der løbes hele tiden tør for det ene og det andet på buffeten.
Når der så blev spurgt om opfyldning gik der lang tid inden der kom mere pålæg, juice, kaffe eller hvad der nu var bestilt.
Jeg forstå ikke at de gider drive en restaurant, når man tydelig ikke har lyst til at arbejde i et service fag.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, mortenworm

Rejsende, der kiggede på Restaurant Gulerodshuset, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Restaurant Gulerodshuset? Fortæl om dine oplevelser!