“En god oplevelse ...”
Anmeldelse af Menstrup Kro Restaurant

Menstrup Kro Restaurant
Anmeldt 8. maj 2022

Fredag den 6/5-2022 var vi af nogle venner inviteret til fest inkl.
overnatning, og grundet de mange negative anmeldelser var det med
nogen spænding vi drog mod Menstrup.

Vi blev heldigvis positivt overrasket.
Lange mørke gange, nix. Lange gange, javist især da vort værelse (nr. 118)
lå længst væk fra trappen.
MEN der var masser af lys på gangene, også da vi skulle til vort
værelse ca. kl. 01,30.
Vort værelse var stort, og vi kunne intet udsætte på badeværelset,
som var i en flot stand.

En lækker 3-retters middag til festen samt en dejlig morgenbuffet,
gjorde bestemt ikke opholdet ringere ;o)

Vore venner havde booket knap 20 værelser til deres gæster, og det
kan derfor forekomme underligt, at der IKKE faldt blot en enkelt kommentar om
'de ringe' værelser i løbet af aftenen eller ved morgenmaden.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Torben_Albrecht

Anmeldt 3. maj 2022

I april tilbragte vi 2 skønne dage på Menstrup Kro. Kan varmt anbefale kroen - vi følte os velkomne fra det øjeblik, vi checkede ind. Værelse var fint, rent og hyggeligt. Maden i restauranten var lækker og blev serveret af et venligt og smilende personale. Også morgenmadsbuffeen var fin, der var absolut intet at klage over. Vi tager gerne dertil en anden gang.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Grethe674
Anmeldt 17. april 2022 fra mobile enheder

Har lige haft 2 overnatninger med dejlig morgenmad og dejlig aftensmad. Det var rigtig hyggeligt. Smilende og venligt personale. Pænt og rent stort værelse med fransk altan, så vi kunne nyde det dejlige vejr, når man var på værelset.

Dato for besøg: april 2022
Tak, jonnanyb
Anmeldt 20. august 2021

Meget hyggeligt sted og god service, men stedet kunne godt trænge til en opdatering både på værelser og Restaurant.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Naya P
Anmeldt 12. juli 2021 fra mobile enheder

Super godt til prisen. Store gode værelser.
Havde et tilbud med morgenmad og aftensmad.
Fin morgenmad og god, varm, lækker, smagfuld aftensmad. Det fungerede godt med ad libitum vin og øl mellem kl 18 og 21. Der god classic fadøl og en fin “huset” rød- og hvidvin. Hyggeligt personale med glimt i øjet.
Var sammen med venner og vi havde cykler med. Vi var på gode ture til Enø, Skovtånet og det nye spændende Holmegaard Værk som udover glas havde en interessant og anbefalesværdig udstilling med Stig Lyngvild.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 845j_rnc

Rejsende, der kiggede på Menstrup Kro Restaurant, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality
Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Menstrup Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!