“Godt sted at spise”
Anmeldelse af Pyramiden

Pyramiden
Anmeldt 4. september 2017

En rigtig god restaurant og pizzaria hvor der er altid er smilende personale.
Kan varmt anbefales både at spise i restauranten eller takeaway.

Tak, Majbrit K
Enes Ü, Gæsteansvarlig hos Pyramiden, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. september 2017

Mange tak for dit svar Majbritt... vi er glade for i er kunder hos os.

Mvh Enes ünsal - Gæsteansvarlig.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4. september 2017

Med mine studiekammerater stod vi i parkens sandwich på Sct Jørgens Center og bad om at få en steak. Det kunne de selvfølgelig ikke klare, til gengæld sagde lederen en meget venlig dame at vi skulle gå et smut hen om hjørnet i centeret og afprøve Café Pyramiden. Her bestilte vi alle oksemørbrad med garniture og deres bernaisse sauce, og selvfølgelig så rød den som overhovedet kunne blive. JEG personligt har aldrig smagt bedre kød, enten fordi jeg ikke har været nok rundt endnu ellers fordi det er en af de bedre. Jeg tror nok mere det er sidstnævnte.

Tak, osman010692

mange tak for din dejlige anmeldelse !

Mvh Enes - Gæsteransvarlig

Anmeldt 7. august 2017

Var blevet lidt sulten til frokost og besøgte Pyramiden.
Der var div. tilbud, også brunch til 109 og oksemørbrad til samme pris.
Det blev mørbraden, tjener forsøgte at tale mig op i en større til 209kr, ikke nødvendigt.
Så spurgte han ind til stegning, medium rare, og sauce, 5 slags, nåda. Valgte pebersovs.
Godt vejr, jeg ville gerne sidde på terrassen, lidt røg og en god fadøl, og min bog.
Så måtte jeg selv finde en plads, bordet noget snasket og uden askebæger.
Efter nogen tid kom fadøl på bordet, og han gik ind igen. Tænkte han nok havde set bordets tilstand og ville komme igen med en klud! Jeg hentede et askebæger fra et andet bord.
Efter endnu nogen tid kom han med tallerken med bøf, pommes frites, en kande sovs, ristede div. peber og tomat. Der havde indsneget sig en ristet skive annanas, tænkte det var en fejl, jeg var ikke nået til desserten. Jeg nåede at bede om salt og peber, som vel naturligt hører til en sådan ret, og han hentede en bøsse af hver. Spurgte om det var muligt at få tørret bordet for div. snask, jo, hentede en klud og tørrede.
SÅ startede overraskelserne!!
Kød var stegt til perfektion, lige min smag, og var ikke så lille som han havde antydet.
Kurv med gyldne frites af forskellig størrelse, som var skåret af rigtige kartofler. Sprøde og med perfekt blød kerne. Faktisk de bedste firtes jeg har fået i nyere tid, både hjemme og i udlandet.
Pebersauce var ret mild, men velsmagende. Jeg fandt eet peberkorn, efter min smag kunne den godt have tålt 4!
En dame gik ind med sin kaffekop for at bestille en mere, da han kom ud med den nævnte jeg at sovsen var blevet kold/brugt op. Han gik igen, men vendte om og spurgte, om jeg ville have lidt mere sovs, så den fangede han heldigvis.
Jeg spiste færdig og talte med flere gæster på terrassen.
Efter nogen tid kom han ud og sagde han lige ville rydde op, tog tallerken og bestik og gik ind igen. Jeg nåede ikke at udtrykke min tilfredshed, og han spurgte ikke.
Alt i alt 1½ times afslapning med god mad, hvad mere kan man forlange for 164kr.
Det var måske nok lidt underligt, at folk på terrassen ikke blev "besøgt" i den tid jeg var der, andet end når de havde været inde at bestille. En kort runde hver ½ time kunne have givet flere ordrer, overvejede selv en god kaffe, men det blev ved tanken.
Mæt og tilfreds klar til afgang, overvejede jeg at gå i restaurant for at sige tak, men sender denne anmeldelse istedet.
Pris/kvalitet bliver så til fire stjerner, få ekstra tiltag kunne have givet fem, selv om jeg sjældent har givet fem, når salt og peber ikke er i kværn, eller kar med flage salt.

2  Tak, erling m
Enes Ü, Gæsteansvarlig hos Pyramiden, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. september 2017

Kære Erling.

Wow, først og fremmest tusinde tak for anmeldelsen, den betyder mere end du tror. Grundet travlhed har vi desværre ikke gravet os i dybden med tripadvisor endnu, men det kan jeg da se vi skal begynde på. Jeg kan hører du blev serviceret på den anlagte dato af en herre, og i følge vores vagtplan skulle det havde været en dame, så grundet sygdom eller lign. Kan jeg forestille mig at, det var en af vores "akut, kan du træde til tjenere". Han var nok noget "rundbarberet" da vi har en del travlt til frokost at der så sådan ud på bordene, fordi vores dagshold plejer at være rimelig "tip top" til at holde en høj standard indenfor hygiejne. Ligeledes er det derfor vi har valgt at undlade salt og peber på bordene på terrassen, nemlig af hygiejne-mæssige årsager.

Det giver os ro i maven at se folk er tilfredse med vores mad, vi stræber nemlig efter at købe de bedste råvarer. Fx er vores oksemørbrad en brasiliansk striploin som er på den dyrere og bedre del af skalaen.

Men alt i alt har du fået en god oplevelse kan jeg forstå og selvom vi har været der i 21 år trods alt, kan vi simpelthen ikke føle os mætte på ros, vi vil hele tiden blive bedre.

På gensyn en anden god gang.

Mvh Gæsteansvarlig - Enes ünsal

Anmeldt 7. juli 2017

Personalet er flinkt, og maden smager godt.
Oksemørbrad til frokost (inden kl. 16:00) skal prøves, som koster 109 dkk, men koster 209 efter kl 16:00. Derfor vil jeg anbefale at komme der til frokost da alt efter kl. 16:00 er omkring 100 dkk eller mere dyrere.

De har en knald god dessert og kæmpe retter hvor man ikke kan andet end at gå mæt derfra. I forhold til desserter kan jeg anbefale deres belgiske vaffel som kommer med forskellige is, flødeskum, chokoladesovs, syltetøj og frugt. Hvis ikke maden har gjort dig mæt gør en omgang dessert det.

2  Tak, Maria S

Tusinde tak for din anmeldelse.

Mvh Enes ünsal - gæsteansvarlig

Anmeldt 3. april 2017 fra mobile enheder

Rigtig god steak - stor var den til og med. Kan absolut anbefales.
Betjening god og effektiv. Hyggeligt miljø

1  Tak, Tommy B

dejligt at du kunne lide os, det gør os meget glad.

Mvh Enes ünsal - Gæsteansvarlig.

Rejsende, der kiggede på Pyramiden, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Pyramiden? Fortæl om dine oplevelser!