“God resturant”
Anmeldelse af Pyramiden

Pyramiden
Anmeldt 12. oktober 2016

Kan klart anbefales både som resturant med god mad og betjening, ligesom hvis man skal have en piza med hjem

Tak, Torben A
Enes Ü, Gæsteansvarlig hos Pyramiden, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. september 2017

Tusinde tak for de dejlige ord.

Mvh Enes ünsal - Gæsteansvarlig

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var bare lidt lækkersultne, så vi bestilte en sandwich og en durumrulle.

KÆMPE sandwich og ditto durum. Smagen var helt i top, intet at klage over.

God betjening.

Tak, Peer L

Tusinde tak for din dejlige anmeldelse.

MVh Enes ünsal - Gæsteansvarlig

Anmeldt 3. marts 2016

Et rigtigt godt sted med god service og betjening og så laver de alletiders pizzaer og de andre retter er også veltillavet som altid

Tak, torben32

Tusinde tak for din dejlige anmeldelse.

MVh Enes ünsal - Gæsteansvarlig

Anmeldt 15. december 2015

Lækker mad hvad enten det er til frokost, middag, take away eller en af deres arrangementer :-)
Superflinke og rare personale inkl. ejere ...
Kort sagt en dejligt sted at komme

Tak, Sonja R

Hvor er det en dejlig anmeldelse. Det gør os vældig glade.

Mvh Enes ünsal - Gæsteansvarlig

Anmeldt 5. maj 2015

jeg synes der var uhumsk på Pyramiden og ikke særlig venlig betjening, men det kan kun blive bedre når de læser denne anmeldelse

1  Tak, jettemarie

Tak for din anmeldelse. Vi håber du vil give os et forsøg igen.

MVh Enes ünsal - Gæsteansvarlig.

Rejsende, der kiggede på Pyramiden, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Pyramiden? Fortæl om dine oplevelser!