“Italiensk restaurant uden patina”

Restaurant Peperoncino Siciliano Det Røde Pakhus
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer

Det charmerende pakhus satte forventningerne for højt til restaurantens lokaler. Italiensk charme mangler, men maden var udmærket og betjeningen ligeså - dog også uden italiensk charme.
Priserne på maden meget rimelige, men det undrer, at der ikke findes pizza på menukortet.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, erikgram

Anmeldt 4. september 2020

Jeg var der inde og spise med familien den 3. september 2020. Jeg bestilte en forret med pasta og laks samt en hovedret med Rabiye, kartofler, grønsager og bearnaise. Forretten smagte af fisk på den dårlige fiskemåde. Hovedrettens kød var fint, resten elendigt. Grønsager og kartofler var slatne og smagte ikke af anden end kogevand som de antageligt havde ligget i, i flere timer. Værst var bearnaisen. Den havde en uappetitlig sur lugt og havde en dominerende bismag af harsk fedt. Andre familiemedlemmer fik bl.a. pommes frittes. De var slatne og halvrå. Åbenbart ikke et besøg værd længere. Ad!

Dato for besøg: september 2020
Tak, gertl570
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Der er godt nok ikke mange italienske retter at vælge imellem. Der er italienske retter som forret og dessert, men ikke hovedret, der var enten bøffer eller havtorsk (jeg håber torsken kommer fra havet under alle omstændigheder ).
Forret og dessert var gode nok, men ikke den store oplevelse. Begge vores bæffer var gennemstegt, selvom vi havde bestilt medium. Der var én god oplevelse under besøget, deres vin var god

1  Tak, W3300DUmariel
Anmeldt 24. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant - med dejlig atmosfære. Tjenerne har fat i dig fra start til slut. Og dertil fik vi en dejlig 3 retters menu med lækker vin til. Forresten var tilpas og bøffen stegt perfekt! Absolut ikke sidste gang vi kommer der

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Sibastijan P
Anmeldt 14. februar 2020 fra mobile enheder

Det serverer super lækker mad og fin service. Ribeyen smagte fantastisk og var stegt helt perfekt. Champignonsovsen smagte også super lækkert. Dog blev overrasket over at man skulle betale 149 kr. for et glas rødvin, som man ikke lige blev informeret om da man bestilte. Ellers super lækker mad og hyggelig indretning.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Stineexaudi

Rejsende, der kiggede på Restaurant Peperoncino Siciliano Det Røde Pakhus, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Restaurant Peperoncino Siciliano Det Røde Pakhus? Fortæl om dine oplevelser!