“Vi plejer normalt at få pizza”
Anmeldelse af Peppes Restaurant

Peppes Restaurant
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi plejer normalt at få pizza fra Ilponte mem de havde lukket så vi prøvet noget ny, men fik De dårligste pizza’er jeg nogen sinde har fået, uden smag, fik en calzone det var så dårlig skinke ( lignede skiver fra billig skink fra toss ) og min kæreste fik med oksekødstrimler som var total smagløst! Det er sidste gang vi henter pizzaer her. Så heller en leverpostejsmadder

Tak, Karin S

Anmeldt 2. august 2020

Var noget skuffet over stedet, hovedretten var brændt på, mørbradbøffen sej og gennemsteg, trods vi bestilte medium. Grøntsager brændt men ellers rå. Forret og dessert ok.

Tak, Kurt K
Anmeldt 10. marts 2020 fra mobile enheder

Bestilte en pizza med parmaskinke, jeg ved ikke om det var det der var på, det smagte mærkeligt og så noget anderledes ud end det jeg tidligere har set og smagt. Jeg mistede simpelthen appetitten, og var ikke interessseret i en ny. Så endte med at betale fuld pris .

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, Helmap
Anmeldt 1. december 2019

Det hele startede med at vi havde booket et bord over nettet, i den bookning beskrev jeg at vi gerne ville sidde ved vinduet og hvis dette ikke var muligt så ville vi gerne afbestille og finde en anden dag. Vi ankom og der var ikke bord til os ved vinduet og de havde ikke kontaktet os forinden.
Vi blev mødt med oprigtige beklagelse og en super god betjening og fik lov til at vælge andet bord. Vi fik tilbudt kaffe , sodavand gratis som kompensation.
Det hele gik godt indtil den meget kompetente tjener havde fri og gik hjem Så gik det rigtig nok kraftigt ned ad bakke. Vi så efterfølgende intet til de to tjenere der stadig var på arbejde og det gjorde de andre gæster heller ikke.
Til sidst gik jeg op og bestilte 3 kaffe, vores brugte service stod stadigt på bordet. Kaffen kom og da fik vi nok.
Tjeneren ville sætte kaffe midt imellem alt det brugte service, vi bad hende fjerne service først, hun så totalt uforstående ud. Fjernede det halve og så fik vi kaffen.
Maden var der overhovedet intet at klage over, virkelig god mad.
Tak til den søde tjener og øv til de totalt ligegyldige i forhold til deres arbejde der blev tilbage.

Dato for besøg: november 2019
Tak, janelP4620MD
Anmeldt 21. november 2019

Vi fik en rigtig lækker og velsmagende 3 retters middag. Den blev serveret med et smil og et glimt i øjet.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Rikke E

Rejsende, der kiggede på Peppes Restaurant, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality
Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Peppes Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!