“Hyggeligt sted at samle familien”
Anmeldelse af Karetmagerens Hus - LUKKET

Karetmagerens Hus
Prisklasse: 150 kr. - 375 kr.
Anmeldt 3. oktober 2023

I anledning af rund fødselsdag havde vi samlet hele familien med unge og gamle fra 7 mdr. til 80 år. Vi fik en rigtig dejlig brunch med meget lækker mad i rigelige mængder. Betjeningen var god og meget venlig, og alle hyggede sig. Vejret blev godt og vi kunne sidde lidt ude på terrassen, hvor enkelte nød et glas øl eller sodavand til slut. Det er et super hyggeligt sted med afslappet atmosfære, og der kom mange roser fra gæsterne bagefter.
Med venlig hilsen Karin

Tak, karint279

Anmeldt 29. september 2023 fra mobile enheder

Meget god mad, endnu bedre betjening! Vi holdte bryllupsdag og havde en super hyggelig eftermiddag i meget flotte omgivelser!

Tak, Andreas F
Anmeldt 25. september 2023

Positiv overrasket. Umiddelbart er menukortet de traditionelle frokostretter men de bliver serveret med et twist. Super lækker mad, smukke omgivelser og imødekommende personale.

Tak, HNielsen2015
Anmeldt 22. september 2023

Fantastisk sted med lækkert mad og skøn betjening , gør jer selv den tjeneste og kig forbi dette charmerene sted!

• Stemning
Tak, Benni B
Anmeldt 20. september 2023 fra mobile enheder

Skøn mad og fantastisk betjening. Dejlige omgivelser og virkelig pænt både inde og ude. Vi følte os hjemme og havde en rigtig god oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, tinnel2014

Rejsende, der kiggede på Karetmagerens Hus, kiggede også på