“Dejlig og hyggelig vinbar! ”
Anmeldelse af Vinbaren

Vinbaren
Beskrivelse: Hyggelig og charmerende vinbar i hjertet af Næstved, der byder på skønne rød-, hvid- og rosévine over til mousserende vine, portvin og sherry. Derudover øl, vand og saft og lidt mad, når sulten melder sig. Vi havde første åbningsdag den 1. juli 2020 og er dybt taknemmelige for den modtagelse vi har fået! Vi tror på, at nærværende og personligt værtskab betaler sig. Kærlig hilsen Sus & Uwe
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig vinbar i Næstved. Meget hyggelig! God betjening og meget kompetent vejledning.

Vi kom forbi en torsdag aften i august. Og værten Uwe var nærværende og også i baggrunden i præcis den rette mængde, så vi var os selv og samtidig i trygge hænder.

Kommer meget gerne igen!

Tak, 874flemmingh

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Meget tæt på centrum ligger Vinbaren. Meget hyggeligt lokale og man bliver hjerteligt budt velkommen af indehaveren. Menukortet er spanskinspireret og let at finde noget godt, og det smagte sandelig også godt. Og så er der vinen: 10 rødvine og 10 hvidvine på tavlen til rimelige priser, og man kan få lov at smage før endelig bestilling. Glimrende vine. Og ovenikøbet tilbydes også sherry og portvin, og det kan stærkt anbefales, bare topklasse produkter. Det hele til en fair pris. Så man går mæt og glad derfra.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Jens H
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Aldeles fremragende
Virkelig en dejlig eftermiddag hos Sus og Uwe
Dejlig mad, sød og nærværende værtinde, fantastiske vine
Kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: juni 2021
Tak, baekgaard72
Anmeldt 26. maj 2021

Fremragende sted med god vin, lækre lette anretninger og ikke mindst personlig og kompetent service. Det her er bare STEDET hvis man skal have en tår at drikke i Næstved by.

Kommer der ugentligt, og det planlægger jeg at blive ved med :)

Dato for besøg: maj 2021
Tak, rasmuslej98
Anmeldt 19. maj 2021 fra mobile enheder

Elsker det her sted hvor stemningen er afslappet og hyggelig, og så er det verdensklasse service. Tænk at man kan få et rigtig godt glas vin, til en god pris, som bliver serveret af personale der ved hvad de snakker om. Og man kan altid smage inden man vælger. Derudover har de servering af meget lækre lette anretninger, der er af kvalitets råvarer.
Prøv det, du bliver ikke skuffet

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 420rikkee

Rejsende, der kiggede på Vinbaren, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality
Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Vinbaren? Fortæl om dine oplevelser!