“Lækker vin og tapas🙏❤️”
Anmeldelse af Vinbaren

Vinbaren
Beskrivelse: Hyggelig og charmerende vinbar i hjertet af Næstved, der byder på skønne rød-, hvid- og rosévine over til mousserende vine, portvin og sherry. Derudover øl, vand og saft og lidt mad, når sulten melder sig. Vi havde første åbningsdag den 1. juli 2020 og er dybt taknemmelige for den modtagelse vi har fået! Vi tror på, at nærværende og personligt værtskab betaler sig. Kærlig hilsen Sus & Uwe
Anmeldt 6. august 2020

Vi var 4 afsted, skulle smage lækker vin, men fik også den skønneste tapas, mums, selv sardinerne sad lige i skabet på trods af min skepsis‍♀️
Super skønt værtspar, som ved hvad de taler om.
Vi kommer 100% igen.

Tak, Guldhat
Mobile21496770721, Ejer hos Vinbaren, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. september 2020

Kære Guldhat

Tusind tak for de pæne ord og ikke mindst tak for, at du tog dig tid til at dele dem med andre!

Du er ikke den eneste vi har været heldige med at overbevise om, at vores dåsesardiner er super lækre! Tak fordi du tog udfordringen op og vi er glade for, at din skepsis blev gjort til skamme

Anmeldt 6. august 2020

Håber at stedet her møder en god og vedvarende opbakning i form af besøg med køb af god vin.
Jeg oplever en god og seriøs service. Der er på stedet en stor viden om vin. Personligt bliver jeg imponeret over, at min smag i vin rammes så præcist.
Glæder mig til mit 3. Besøg.

Tak, N28EAlouiseh

Kære louise h

Tusind tak fordi du tog dig tid til at anmelde VINBAREN — det sætter vi stor pris på!

Vi har heldigvis fået god opbakning og vedvarende besøg som du så fint skriver, at du ønsker Så vi krydser fingre for at det fortsætter!

Kærlig hilsen

Anmeldt 6. august 2020

Dejligt med en Vinbar i Næstved . Og indretningen er rustik og en hyggelig atmosfære Super betjening hvor du får fortalt om vinen . Så absolut et besøg værd

Tak, BentL50

Kære Bent L

Tusind tak for de pæne ord - har stor betydning for os!

Anmeldt 6. august 2020

Vi elsker bare et godt glas vin, har ikke den store baggrundsviden men ser frem til de her øjeblikke hvor man smager noget som bare rammer en. Vinbaren har et dejligt enkelt koncept med ca 10 hvide og 10 røde glas. Derudover er der både sherry, portvin og bobler på glas-kortet. God betjening af meget kompetente folk som brænder for deres sag. Vi kommer igen!!

Tak, sopet74

Kære Sopet74

Tusind tak for de pæne ord. De betyder meget for os!

Kærlig hilsen og på gensyn til et godt glas eller en gang mad

Anmeldt 6. august 2020

Næstved’s bedste sted at besøge hvis man er til god vin, tapas, hyggelige rammer og den bedste service og viden om vin⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Helt klart mange flere besøg på vinbaren i fremtiden

Tak, TorbenC38

Kære Torben C

Tusind tak for de flotte ord og glimtende stjerner - de er værdsat !

Sus & Uwe

Rejsende, der kiggede på Vinbaren, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality
Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Vinbaren? Fortæl om dine oplevelser!