Stephan S
Roskilde, Danmark

Hyggeligt sted og gode værter

Anmeldelse af Quistgaarden
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 18. feb. 2020
Mine kone og jeg havde to overnatninger, og det var rigtig hyggeligt. Værelserne kunne godt være lidt mere up to date, men der blev opvejet af omgivelserne og særligt værterne, som var super søde. Vi var også 2 timer i deres spa, som vi havde alene. Det var rigtig godt og havde de ting det skulle til for at man fik renset godt ud i kroppen.
Dato for ophold: februar 2020
Problemer med denne anmeldelse?
  • Expedia.com
    35.4 km fra Quistgaarden
    33.2 km fra Quistgaarden
    Vis flere hoteller i Næstved
    Anmeldt d. 1. august 2019

Virkelig skønt sted, vi følte os meget velkommen.
    Meget famile venligt

Ejerne er søde og fleksibel.

En perle belæggende i skøn natur, med søde naboer.

Absolute ikke sidste gang vi har besøgt Quistgaarden.

Dato for ophold: juli 2019
    Tak, Kenneth P
    Anmeldt d. 14. august 2018 fra mobile enheder

Kan kun anbefales. Skønt sted med venlige og imødekommende værter, som har fuldstændig styr på, at få en til at føle sig godt tilpas. Vi var i dampbad og fik massage, det var rigtig godt. Værelset var pænt og rent og morgenmaden havde et rigtig godt udvalg. Stedet ligger desuden i de skønneste rolige omgivelser, som indbyder til ro og afslapning.

Dato for ophold: august 2018
    Tak, Tinezh
    Anmeldt d. 3. juni 2017 fra mobile enheder

En utrolig god oplevelse
    Det mest søde og opmærksomme værtspar du kan ønske dig ❤️
    Alt i så fin stan og det skønneste område 🌺
    Morgenmad super lækker - det hele er billigt, gratis kaffe, dejlig have, badetønde, wellness og alt der får dig til at kunne slappe af - jeg er SÅ imponeret... mest af alt ægteparret der driver det... ❤️

Dato for ophold: juni 2017
    Tak, 875hannep
    Anmeldt d. 15. april 2017 fra mobile enheder

Vi skulle blot have en enkelt overnatning uden morgenmad. Vi ankom kl 21 og blev venligt modtaget. Værelset var koldt, da vi ankom, så den første time gik med at få varmet op. Sengene gled fra hinanden, da bøjlerne til at holde sengene sammen med faldt af. Små ting, der gør den forskel, at jeg ikke kommer der igen. Prisen er for høj i forhold til kvalitet og finish på stedet.

Dato for ophold: april 2017
    Tak, 714henningd
    Anmeldt d. 3. oktober 2016

Familie suiten er i fin stand. Morgenmaden er god med gode valgmuligheder. Personalet (ejerne) gav god betjening, og var søde og venlige. God ide at tage en tur til stranden på nogle af de cykler man kan låne gratis.

Dato for ophold: september 2016
    Tak, bruger2016