“Rigtig god brunch men dårlig service”
Anmeldelse af Cafe Alysia

Cafe Alysia
Beskrivelse: Cafe Elysia <3 Fokus på mad af de allerbedste råvarer som anrettes med ynde <3 Imens vi også har de helt rigtige rammer for den hyggelige stemning <3

Brunch og smoothie var rigtig lækker og hyggelige lokaler, men servitricen virkede som om hun ikke gad være der, og man skulle betale ekstra for at få smør og marmelade til brødet i brunchmenuen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, AndreaB6605

Anmeldt 4. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk og meget velsmagende tapas, blev indtaget med fruen. Altid god og smilende betjening. Kan varmt anbefales.

Tak, 666s_reng
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost udendørs en søndag i juli og vi fik en rigtig god pizza. Betjeningen var god og hurtig, alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, hanne322
Anmeldt 8. februar 2020 fra mobile enheder

På menu kortet var der to retter. De havde udsolgt af den ene. Ergo var der en ret at “vælge” i mellem. Maden vi fik var kold, betjeningen var dårlig, og så er prisen for maden alt for dyr ift. hvad man får. Den gruppe jeg var ude at spise med, blev hurtig enig om ikke at komme her igen.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 383camillam
Anmeldt 28. december 2019 fra mobile enheder

Super lækker mad, som man kan smage er lavet fra bunden! Og hvis man kan lide sund mad - så kan det klart anbefales.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Stineexaudi

Rejsende, der kiggede på Cafe Alysia, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality
Næstved, Naestved Municipality

Har du været i Cafe Alysia? Fortæl om dine oplevelser!