Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“hyggeligt og lidt overset.”
Anmeldelse af Café Grønnegade - LUKKET

Café Grønnegade
Prisklasse: 50 kr. - 245 kr.
Beskrivelse: Cafe med dansk smørrebrød, sandwich, tapas og lune retter fra det danske køkken. Ligger i hyggelige og smukke omgivelser i hjertet af Næstved, midt i kulturcenteret og omgivet af historiske gamle bygninger.
Restaurantoplysninger
Anmeldt 7. november 2018

En dejlig Cafe med en rigtigt god stemning. Et meget venligt og indemødekommende personale. Bestemt et sted at besøge.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, hylllested
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (15)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog

8-12 af 15 anmeldelser

Anmeldt 27. marts 2018

Et dejligt sted til en let frokost. Et smukt lyst lokale med fine gammeldags møbler, der minder om stedets historiske baggrund. Luften er behagelig, lyset er skønt og der er stille musik på grammofonen. Man bliver altid taget vel imod på en afslappet, venlig og professionel måde. Maden er mest lette retter: smørrebrød og sandwiches. Velsmagende og meget æstetisk anrettet.

Dato for besøg: marts 2018
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, FrkVibeke
Anmeldt 17. december 2017 fra mobile enheder

Der blev serveret en Traditionel dansk julefrokost og alt var rigtigt godt. Kan anbefales og ligger tæt på hvis man fx. Skal i “ ny ridehus”

Dato for besøg: december 2017
Tak, E8918KUalexn
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Et meget hyggeligt sted med god service og dejlig hjemmelavet kage. Mulighed for at sidde udenfor i stille omgivelser. Her kommer jeg helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, SusanneK455
Anmeldt 7. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted og varmt miljø. Borde og stole ved udendørs servering kunne dog godt tåle en opgradering. Svært at sidde flere sammen da bordene kun er til max to personer. Maden er ok dog var de æg serveret til pariserbøffer fyldt med æggehvide som ikke er spiseligt. Priserne er lidt i den pebrede ende en burger med pomfrit koster 125kr, 10 kr for et glas vand sodavand 30 kr special øl 65 kr

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Godset

Rejsende, der kiggede på Café Grønnegade, kiggede også på

Næstved, Naestved Municipality

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.